bullxfighter Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei:) Jeg har en Dell inspiron 6400. Når jeg setter inn en tom dvd plate, så er det som om at datan ikke leser at den er i. Når jeg skal brenne en film over på platen, så står det at jeg skal sette inn en tom plate, som allerede er inne. Har prøvd forskjellige typer dvd plater, men ingen fungerer. Har brent vanlige cd plater tidligere men aldri prøvd å brenne dvd, før nå. Noen som kan hjelpe meg med dette? Vil så gjerne få filmene jeg har lastet ned over på plater. Mvh Bendik Lenke til kommentar
kehax Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har samme problemet med min. Bortsett fra at jeg har svidd en drøss med plater. Min har sluttet å spise DVD- plater i det hele og store. Samt at den har begynt å nekte å lese DVD+ plater som det er noe på. Den leser vanlige CD-er og orginale DVD-plater helt perfekt. Jeg skulle legge inn Vista her om dagen som jeg har fått lisens på fra skolen. Men jeg ble skikkelig irritert når DVD-rommen nekta å spise Vista-kopien min Jeg skal snart kjøpe meg nå når jeg får kapital Lenke til kommentar
bullxfighter Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har samme problemet med min. Bortsett fra at jeg har svidd en drøss med plater. Min har sluttet å spise DVD- plater i det hele og store. Samt at den har begynt å nekte å lese DVD+ plater som det er noe på. Den leser vanlige CD-er og orginale DVD-plater helt perfekt. Jeg skulle legge inn Vista her om dagen som jeg har fått lisens på fra skolen. Men jeg ble skikkelig irritert når DVD-rommen nekta å spise Vista-kopien min Jeg skal snart kjøpe meg nå når jeg får kapital Hmm... min leser plater som er noe på, men ikke tomme dvd plater (tror jeg da). Har prøv noen brenne program, skal prøve nero nå. Får se om det gjør susen;) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er vel en reklamasjonssak som dere bør ta opp med Dell? Lenke til kommentar
bullxfighter Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Er vel en reklamasjonssak som dere bør ta opp med Dell? Ja det skulle jeg ha gjort! EOS 400D er bra! har et selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå