Gå til innhold

Hvor mye tjenere igrunn en modell?

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg ble tilsent link til en alldeles vidunderlig side, nemlig glamstar.no eller glamstar(dot)no som de kaller seg. Dette er et formidlingsbyrå for unge talenter i alt fra glamourmodellyrket, dansere og håndmodeller, og er vel per dags dato med et hederlig unntak av tordcompany noe av det morsomste jeg har sett. Spesielt anbefales FAQ, men hele siden er et eventyr, se selv!

Hvor mye tjenere en modell?

De er visst ikke helt pålitelige heller

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Tanken slår meg at det er rart at folk ikke aner ugler i mosen når det er en side som er så uproff (mtp språk) som det der. Jeg ville i hvertfall vært skeptisk til å registrere meg som reklamemodell i et byrå som tillater alle vekstklasser.

Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker helt feil, så var det vel dette firmaet som var i media for kort tid siden, hvor de hadde lovet modeller roller i Hotel Cæsar, uten en gang og ha hatt noen som helst avtale med produsentene av HC.

Og hjemmesiden deres kan da umulig imponere noen som helst.. :roll:

Lenke til kommentar

Det ser nesten ut som en direkte oversettelse fra et eller annet språk. Kanskje Nigeriansk?

Edit Piaf: Hahaha, noen flere som har oppdaget "A-listen, Vår Elite" nederst? Hun ene har erfaring fra Rema 1000 på Herøya! Er ikke det et modellemne, så vet fanden ikke jeg hva som er.

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...