kehax Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har lenge sett de... men ikke helt forstått hva de er der for Fem firkantige prikker? Er de det samme som ved prikker på førerkortet? Hvor mange må jeg ha for å få advarselsnivå 1%? Sikkert Prikken i Super-Ted som har vært på ferde Prikkene det er snakk om: Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 En prikk betyr 20% advarsel. Har du fem prikker betyr det altså 5*20% = 100% advarsel and you are out of here! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Ikke nødvendigvis, men når man har 100% advarsel er den minste spampost nok til å gi deg en ukes ferie. Endret 7. desember 2007 av Frohman Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Får du alle 5 prikkene så oppnår du God Mode på forumet, give it a go! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) I et patetisk forsøk på å lure forumbrukerene, laget moderatorteamet denne posten, "Hva er advarsel-grafen?". Sannheten er selvsagt, slik Bruktbilen sier det, at du oppnår super-bruker status på forumet ved å fylle grafen. Endret 7. desember 2007 av The Stig Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Som nevnt, så er det en advarselsgraf. Alle brukerne kan kun se sin egen graf under sine navn. Alt du trenger å vite om den står forklart i Hva er advarsel-grafen?, og du kan spørre om ting i forbindelse med grafen i den tråden. Siden saken er løst, så stenger jeg denne og flytter den til en egnet plass. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding. Endret 7. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg