BarteBaluba Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei Jeg opplever noen batteri og viftestyrings problemer på en laptop jeg nylig installerte linux på. Hvor kan jag rapportere disse feilene? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Hvilke distro og hvilke kjerne? Selvkompilert kjerne? Dersom den ikke kom via en distro, vil du nok bugreporte hos http://bugzilla.kernel.org/ Ellers vil du muligens kontakte distroens bugsider. Endret 7. desember 2007 av pgdx Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Detter en stort sett vanilla kernel. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ja, dersom den ikke kom via en distro, er det rette stedet det jeg lenket til. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 hva vil vanilla kernel egntlig si , at du kun har kjernen og ingen distro oppå . ? kun kjernen eller kjerne og GNU og X ? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) hva vil vanilla kernel egntlig si , at du kun har kjernen og ingen distro oppå . ? kun kjernen eller kjerne og GNU og X ? Kort fortalt vil vanilla vil si at kjernen kom rett fra Linus og ikke har noen ekstra patcher. Endret 7. desember 2007 av CAT0 Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nå bruker Arch 15 patcher, så vanilla er den ikke. Kompiler en vanilla-kernel, så test. Hvis problemet fremdeles eksisterer kan du sende en buggrapport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå