Dux ducis Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har lest at hvis man senker vcore spenningen så utvikler cpu'en midre varme, på min 2.data har jeg Asus A7A266-E og en t-bird 1133mhz og jeg lurer på om hvor mye jeg kan senke spenningen før dataen rett og slett ikke starter. temp idle cpu: 49-55c hva kan vcore stå på for å få rundt ca. 42-46c som idle? dette virket på en annen data så dette funker, er bare litt usikker....vil jo ikke at den ikke starter i det hele tatt Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Dette må du rett og slett bare prøve deg frem med. Det er ikke farlig med for lav vcore, det eneste du vil oppleve er at maskinen blir ustabil. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Tips : senk spenninga et hakk .. kjør maskina hardt som F... for å sjekke om den fremdeles er stabil ved kraftig last. Er den stabil, så kan du prøve ett hakk til. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 ok, skal prøve det... :smile: Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 et aldri så lite problem her: spenninga står allerede på det lavest!!!! da er det vel kun ny/flere vifte® som går, jaja er ikke så viktig....spiller ikke så masse på den alikavel, litt hjemme LAN og sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå