kazzoo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg skal ha ny telefon til jobben. Og har ikke så veldig mange valg, med begrenset mobilbusjett, men hvordan er kalenderfunksjonen i W880i. Og mail mulighetene? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg skal ha ny telefon til jobben. Og har ikke så veldig mange valg, med begrenset mobilbusjett, men hvordan er kalenderfunksjonen i W880i.Og mail mulighetene? kalenderen of e-post er standard, slik som i K-modelelene Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Kalenderfunksjoner osv er ikke Sony Ericssons sterke side. Velg heller en Nokia S60 mobil f.eks E51/E61/E65 med flere. Bruker selv E65 i jobbsammenheng - glimrende kalendermuligheter, meget god adressebok osv. Jeg bruker faktisk kameraet i jobben også. Ok kvalitet på bilder. Batteritiden er veldig god (unntak finnes) Endret 7. desember 2007 av Shhhh Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 hva med nokia e51 Jo er vel denne jeg ser ut til å havne på... Virker som den overgår det meste av SonyEricsson når det gjelder jobbtelefon til en rimlig penge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå