mcgroven Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Med Mario & Sonic at the Olympic Games i hus får du garantert en svettestinkende stue. Les mer Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vedlig bra omtale! Flirte litt underveis, det er et godt tegn. Om du skulle dømme Multiplayer og singleplayer delen for seg selv, ville du da gitt singleplayer 4/10 og Multiplayer 8/10? Er hvertfall litt slik det hørtes ut på omtalen. Er veldig interessert i et spill som ligner litt på Wii Sports, et spill jeg kan spille sammen med brodern på 9 år (som forøvrig har som tradisjon å knuse meg i Wii sports ) og venner. Dette hørtes hvertfall ut som et artig spill som passer med venner og familie, akkurat hva jeg vil ha! I tillegg er jeg en stor fan av Mario serien, så burde falle i smak. Har omtaler prøvd spillet på en HD TV? Støtter spillet 480p og widescreen? Ser vel ikke helt grusomt ut på en litt større skjerm? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har ikke satt mentale karakterer for enspiller og flerspiller, men det er jo ingen tvil om at dette er et spill som er best når flere nyter det sammen. Jeg testet det på en 42" HD-TV, og det ser helt kurant ut på en stor skjerm. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Skjønner så klart at du ikke skulle sette karakterer på begge delene, men om du nå i ettertid skulle gjøre det, hva hadde du gitt de da? Flott at det ser greit ut på en stor skjerm, regner med at det betyr at det støtter 480p og Widescreen? Endret 7. desember 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Artig å tenke på at Super Sonic (Sega) og Mario (Nintendo) var to rivaler for ikke så alt for mange år siden. Enten elsket man Mario og hatet Sonic, eller så hatet man Mario og elsket Sonic (vel, veldig grovt sett). Så begynte Sonic-spill å komme på Nintendo-konsollen etter hvert, overraskende nok. Nå finner man dem til og med i ett og samme spill. Beviser vel godt hvem som vant den konsollkrigen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kanskje vi ser en blanding av God of War og Zelda en gang også? Eller metroid og Halo? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Da blir det vel et nytt spill på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg