bark76 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Hei, Noen som vet om en skjermkort som takler spill i denne oppløsningen? Svaret er nok ja, men for å gjøre det litt vanskeligere: Mitt gamle skjermkort er veldig stillegående, selv om det har vifte. Jeg ønsker et som er minst like stillegående, evt uten vifte. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=30784...led#ProductTabs Jeg ønsker en viss ytelse på kortet også. Med 24" widescreen blir all oppløsning under 1680 nokså hakkete, så fremst jeg ikke kan ha på anti-aliasing. I dag må jeg velge mellom anti-aliasing eller høy oppløsning, og spill som Settlers6 ser derfor helt hakkete ut (i tillegg til at jeg må slå av alle effekter). Skulle gjerne fått med begge to, slik at spillet flyter slik det skal. VGA-utgang er ikke nødvendig. Siste Shader Model er en fordel EDIT: Glemte prisen. Helst ikke dyrere enn 1500-2000 kroner. Er det fortsatt noen som kan svare ja? Endret 7. desember 2007 av bark76 Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Spørs jo litt hvor mye du skal legge i det, men GeForce 8800 kortene skal vel jevnt over klare denne opløsningen greit. Har selv 8800GT på 20" og det funker stein. Lenke til kommentar
bark76 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Glemte å legge inn at det ikke burde være dyrere enn 1500-2000 kroner. Kan sjekke dette ut Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Også kommer det ann på hvilke spill du skal spille. Men se på nye 8800GTS. Lenke til kommentar
bark76 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Er veldig glad i RTS, og de krever jo litt, både med tanke på mye som skjer på skjermen og detaljnivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå