OlafG Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Tok dette i sommer etter det verste regnet var over. Bildet er ganske mørkt i utgangspunktet, men det er gjort lit tmørkere samt lagt litt mer varme i lyset i Photoshop. Jeg har også lagt til noise med vilje. Endret 7. desember 2007 av OlafG Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) ...og i tillegg har du gjort det fryktelig lite. Hva mener du med at du har lagt til noise med vilje? Endret 7. desember 2007 av tendilenz Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 ...og i tillegg har du gjort det fryktelig lite. Hva mener du med at du har lagt til noise med vilje? Det er mye annet meningsløst i bildet, så det ble bedre å croppe det. Noise har jeg lagt til for å få det til å se litt ut som det er tatt med film. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Poenget mitt er at jeg tror ikke du får så mye konstruktiv bildekritikk av å kun vise frem en thumbnail. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 ...og i tillegg har du gjort det fryktelig lite. Hva mener du med at du har lagt til noise med vilje? Det er mye annet meningsløst i bildet, så det ble bedre å croppe det. Noise har jeg lagt til for å få det til å se litt ut som det er tatt med film. Hos meg er det ingen Thumbnail, jeg kan klikke på bildet for å få det stort. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 OK, det kan ikke jeg. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Ikke jeg heller Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Fiks linken, OlafG. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Fiks linken, OlafG. Sånn? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg kan se det jeg. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Sånn? Jepp Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Sånn? Jepp Og hva synes man? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 litt for sterke kontraster, selv om jeg normalt ikke har noe stort problem med at sollys er utbrendt, blir detter forstyrrende. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Slenger meg på Aak1, likte heller ikke støyen i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå