Gå til innhold

Problemer med home (hjemmeside)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har registrert meg og alt på home.no får å lage hjemmeside så jeg kan laste opp filer...

Men når jeg går på editorn får jeg ikke lage meg en førsteside engang! Kommer opp at navnet ikke ligger i registeret eller noe sånt!

Noen som har erfaring??

Forstod ikke helt hva du vil fram til. Om du vil legge ut siden din på home må du først lage den på PC-en din med f.eks notepad++, dreamweaver eller frontpage (avhengig av hvordan du har tenkt å lage den), også tar du å laster opp filene du lagrer (f.eks. index.html, samt en css-fil og bilder) opp på home.no via ftp: ftp.home.no.

 

Til han nedom: Visste ikke at home hadde en hjemmeside-generator engang... Jaja, i så fall kan trådstarter ignorere denne.

Endret av pedervl
Lenke til kommentar
Forstod ikke helt hva du vil fram til. Om du vil legge ut siden din på home må du først lage den på PC-en din med f.eks notepad++, dreamweaver eller frontpage (avhengig av hvordan du har tenkt å lage den), også tar du å laster opp filene du lagrer (f.eks. index.html, samt en css-fil og bilder) opp på home.no via ftp: ftp.home.no.

Tror han mener hjemmeside-generatoren home har. Hva problemet er vet jeg ikke, though.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...