Gå til innhold

Noen som har erfaringer med ventelo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde igår med en telefonselger som påsto at jeg kunne spare flere tusen i året ved å bytte til ventelo....

sjekket nå og jeg sparer faktisk 50kr i måneden.....

Men er det noen som har dette? er nettet ustabilt og kan man bli koblet fra hele tiden?

bor forøvrig i ski...

Forøvrig stabil linje jeg har fra de 3,6mbits, men kundeservicen dems er basert på halvaper fra aetat/manpower, med null kompetanse. Og ber du om å få snakke med teknisk avdeling nekter de. Har hatt en del lange mailutvekslinger med de gitt.

Lenke til kommentar

Yepp..har hørt flere si at de som jobber i support har så og si blitt dratt inn fra gata uten noe som helst peil på data...Er også en på teknisk som har fortalt meg det samme....Til påske så er ihvertfall Ventelo en saga blott for min del....Har skrevet under en kontrakt på 25/25 fra Larvik Fiber nå....

Lenke til kommentar

Jeg har Ventelo og kan bare slutte meg til de andre her som sier at kundeservicen til Ventelo er håpløs. Sitter her akkurat nå uten tilgang til mye av europas nettsider og uten tilgang til World of warcraft serverene.

Har sjekket at samme sider virker via mobiloperatøren Hello på mobilen (f.eks. www.google.com), så det er åpenbart trøbbel med Ventelo sine linjer.

Problemet er bare at kundeservice til Ventelo er stengt hele søndagen og de legger nesten ikke ut noen info om kjente problemer så er vanskelig å vite om noen hos Ventelo i det hele tatt vet om problemet eller om de jobber med det.

Men vanligvis funker det da, bare litt frustrerende akkurat nå

Lenke til kommentar

Ikke ofte jeg har opplevd dette problemet Ventelo har nå, faktisk første gangen jeg har hatt det med dem.

Og må si det er irriterende og dårlig at de ikke har noen service på søndager. WoW og en hel drøss av andre utenlandske tjenester/nettsider fungerer over hode ikke.

Akkurat i dag så er Ventelo nettet bare surr og rot. Og tror jeg rett, så greier dem vel ikke å få fiksa problemene før på en vanlig virke dag.

Sitter å lukter på å bytte leverandør som har en bedre service enn dette.

Lenke til kommentar

Ventelo er et drittselskap. Kostet meg 2mnd uten internett, på grunn av en feil de gjorde! Jeg kontaktet de og sa jeg skulle flytte og spesifiserte at jeg ville ha internett på den nye adressen. Jada, dette skulle gå helt fint. 1mnd etter innflyttning (1mnd forsinket) ringer jeg og finner ut at de har gitt kjøperne av mitt gamle hus internett!

Måtte ringe og purre flere ganger, og hver eneste gang ventet jeg 30min ++ i telefonkø. Min anbefaling:

Styr unna ventelo. Det er en gjeng med idioter :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Så lenge man ikke kotakter support, er de greie nok. Mitt tips er å forsere telefonkøen ved å ringe salg, klage på ventetiden, få navnet på selgeren, gi telefonnummer, og be vedkommende om å gi beskjed internt. Deretter er det bare å vente på at de kontakter deg. Hvis de mot formodning likevel ikke gjør det, så er det bare å henvende til samme selgeren igjen. Ventetid på salg = 0 ...?

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser ikke ut til at noe hjelper med supporten til Vente (lo) sin support...Har ringt 2 ganger til faktura avdelingen nå de siste 14 dagene...Har prøvd snarveien via salg uten hell da...35 minutter første gangen i kø og idag altså 43 minutter i kø...De greide faktisk heller ikke og rette opp i fakturaen som var feil heller da...De har fakturert meg 60 kr extra i måneden for ikke og ha fasttelefon noe som faktisk er helt feil da...Er ikke den store summen men dette går på prinsipp og jeg gir ikke en møkkabedrift som Ventelo 1 krone extra så lenge de ikke setter større pris på sine kunder som de gjør....Håper at folk som tenker på og gå til Ventelo tenker seg godt om både 2 og 3 ganger før de går dit.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...