Vegard_Haug Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 En eventyrers minner. Se videoen Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kult at Norge også bidrar til spillindustrien. Age of Conan blir jo stort i en global skala! Kjenner dere dere igjen i den Norske naturen? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Håper for funcom sin del at de snart klarer å levere varene. Funcom aksjen til tross for nye invisteringer og satsninger har sunket med 6% det siste året. Dette blir nok et "make or break" spill for funcom sin del. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ja det er det som er fett den norske naturen, har opplevd det live og det er et bra syn Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Wow, nice trailer. Føler at dette har ekstremt potensiale til å bli et fantastisk spill, men det har også potensiale til å feile. Jeg tror jeg skal skaffe meg det, selv om jeg forsåvidt har ikke prøvd mange MMORPG's, men dette frister! Likte veldig godt grafikken, er mye mer realistisk enn f.eks. den corny WoW grafikken. At det i tillegg er norskt, tror jeg gir et lite pluss, ettersom hvis salgstallene blir bra, så vil spillindustrien i Norge styrkes mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg