apwr Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tilbakemeldinger på disse bildene ønskes! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tilbakemeldinger på disse bildene ønskes!På det første bildet synes jeg sommerfuglen blir for fjern, skulle gjerne hatt et litt tettere utsnitt. Også litt usikker på hvor du har fokuspunktet hen, ønsker kanskje et litt mer klart definert fokusområde, og muligens enda litt snevrere dybdeskarphet. Sistnevnte krever nok nytt utstyr, så kan bli vanskeligere å få til. Det andre bildet var veldig fint synes jeg. Vet ikke om du har lagt på "rammen" i etterkant, eller om du har fotografert gjennom noe, men den kledde bildet godt. Kunne kanskje ønske enda mer blurring av bakgrunnen, men vil også kreve at du bruker penger på et dyrere kamera. Savner kanskje litt mer oppskarping, noe du med fordel kan gjøre i etterkant... Flotte bilder! Lenke til kommentar
apwr Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Takk for gode tilbakemeldinger! Disse bildene er faktisk tatt med et lite lommekamera, nærmere bestemt Casio EX-Z1000. Dette er solgt for lenge siden, og jeg har nå et Nikon D80 som jeg storkoser meg med. Rammen er forøvrig lagt på i etterkant ved hjelp av Adobe Photoshop CS2. Endret 7. desember 2007 av apwr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå