Gå til innhold

Utviklerdagbok: Battlefield: Bad Company

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selve spillet ser bra ut. Har en PS3, pluss en utrolig god PC - så dette kommer nok inn i spillhylla mi. Det eneste som jeg vil pirke på er at den introduksjonen var litt rar... Hvorfor kan de ikke bare sitte og snakke normalt uten alt det skuespillet osv.? Uansett. Ser bra ut. :)

Lenke til kommentar

Imponerende video. Skal nok ha dette spillet til PS3 ja. Men må si jeg gleder meg mest til battlefield 3 på pc når den en gang kommer. Ingen spill hittil har gitt meg så mye moro og spilletid for pengene som battlefield serien på pc.

Lenke til kommentar
Hvorfor kan de ikke bare sitte og snakke normalt uten alt det skuespillet osv.?

Skuespill? Hva er det du snakker om? Dette er sånn svensker vanligvis snakker og oppfører seg :p. Jeg lurer på hvem som vinner av Dice og Funcom, i å snakke værst engelsk. Svenskene stiller med et sterkt kort når de uttaler "engine".

Uansett synes jeg Bad Company ser lovende ut, spørsmålet er hvor mange feil har spillet når det blir sluppet ut, og hvor raske Dice er til å fikse feilene med patcher. Dice har en historie med å kosentrere seg hardt om å lage flest mulig patcher raskest mulig, istedenfor å lage ting de tjener penger på, som booster packs og tilleggspakker eller et nytt battlefield spill.

Endret av Anthropod
Lenke til kommentar

Pah, hør heller på senior producern når han uttaler Battlefield: "BÆDLFIILD" ^^

Gleder meg til dette spillet, lurer fælt på om viss du virkelig skyter bort veggene på et hus, faller taket ned slik det skal? Det er jo dritvanskelig for utviklere å lage noe så virkelighetsnært som enviromental destruction. Håper det det blir så bra som dem selv sier, og at du kan ødelegge nesten alt, hvertfall i singleplayern.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...