Vegard_Haug Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Om Frostbite-motoren. Se videoen Lenke til kommentar
Slu Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Selve spillet ser bra ut. Har en PS3, pluss en utrolig god PC - så dette kommer nok inn i spillhylla mi. Det eneste som jeg vil pirke på er at den introduksjonen var litt rar... Hvorfor kan de ikke bare sitte og snakke normalt uten alt det skuespillet osv.? Uansett. Ser bra ut. Lenke til kommentar
tha78 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Imponerende video. Skal nok ha dette spillet til PS3 ja. Men må si jeg gleder meg mest til battlefield 3 på pc når den en gang kommer. Ingen spill hittil har gitt meg så mye moro og spilletid for pengene som battlefield serien på pc. Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Hvorfor kan de ikke bare sitte og snakke normalt uten alt det skuespillet osv.? Skuespill? Hva er det du snakker om? Dette er sånn svensker vanligvis snakker og oppfører seg . Jeg lurer på hvem som vinner av Dice og Funcom, i å snakke værst engelsk. Svenskene stiller med et sterkt kort når de uttaler "engine". Uansett synes jeg Bad Company ser lovende ut, spørsmålet er hvor mange feil har spillet når det blir sluppet ut, og hvor raske Dice er til å fikse feilene med patcher. Dice har en historie med å kosentrere seg hardt om å lage flest mulig patcher raskest mulig, istedenfor å lage ting de tjener penger på, som booster packs og tilleggspakker eller et nytt battlefield spill. Endret 7. desember 2007 av Anthropod Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Pah, hør heller på senior producern når han uttaler Battlefield: "BÆDLFIILD" ^^ Gleder meg til dette spillet, lurer fælt på om viss du virkelig skyter bort veggene på et hus, faller taket ned slik det skal? Det er jo dritvanskelig for utviklere å lage noe så virkelighetsnært som enviromental destruction. Håper det det blir så bra som dem selv sier, og at du kan ødelegge nesten alt, hvertfall i singleplayern. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fy faen for en dum video. Jeg satt bare og skjemtes når jeg så den. Huff. Svensker. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Synes nå Funcom folka snakker værre engelsk.. Men driter vel forsåvidt egentlig i hvordan det står til med engelsken til karen som driver med gfx. Han skal sørge for at ting ser bra ut, ikke snakke engelsk. Ellers blir det spennende å se om Bad Company får noe for seg. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Beste utviklingsdagboken jeg noensinne har sett i alle fall. Mange andre blir fort kjedelige og meningsløse, syns de gjorde en kjempejobbe på denne. Gleder meg enda mer til Bad Company nå Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Beste utviklingsdagboken jeg noensinne har sett i alle fall. Mange andre blir fort kjedelige og meningsløse, syns de gjorde en kjempejobbe på denne. Gleder meg enda mer til Bad Company nå kunne faen ikke sagt det bedre Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noen som la merke til at hovedpersonen i spillet er modelert etter senior produceren eller? Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fy faen for en dum video. Jeg satt bare og skjemtes når jeg så den. Huff. Svensker. Heter ikke spillet "Bad Company"? Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Synes dette ser bra ut. Elsker virkelig denne spillserien. Satser på at dette blir en opptur fra 2142, som imo var en nedtur. Så kult nok ut så langt værtfall. Lurer litt på hvordan Frostbite/Cryengine2 slår ut. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Imo? Hva betyr det? Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Imo? Hva betyr det? In my opinion - etter min mening. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Imo? Hva betyr det? In my opinion - etter min mening. Okei Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Synes dette ser bra ut. Elsker virkelig denne spillserien. Satser på at dette blir en opptur fra 2142, som imo var en nedtur. 2142 var jo mer ett sidesteg enn en oppfølger, slik som BF Vietnam var. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 2142 var jo mer ett sidesteg enn en oppfølger, slik som BF Vietnam var. Men like fullt en skuffelse. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Helt ok oppfattet nå jeg det som. Noen fikk kanskje litt vel høye forventninger? Tror det er best å rette de forventningene mot Bad Company. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Bad Company blir et must, Battlefield-serien er utrolig underholdende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg