thehook2 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har sett litt på emnene som er postet, men finner ikke noen som direkte svarer på spørsmålet mitt. Har tenkt å kjøpe meg nytt grafikkort til jul, men litt usikker på om skal vente på den nye GTS modellen som skal lanseres den 11. Lurer derfor på om noen kan gi noen tips om det er verdt å vente på den nye 8800GTS som kommer, og om noen som vet om det er mulig å få tak i det før jul? Har sett litt på 8800GT som kanskje er det beste ytelse/pris kortet pr dags dato. Men liker ikke så mye støy, som utelukker dette kortet litt. Sett jeg kan få ASUS 8800GTX til rundt 3400 på enkelte butikker (og andre merker muligens lavere). Vil det være lønnsomt å vente litt på det nye GTS kortet i så fall, eller er GTX det beste? Prisen har også noe å si. Angående bruken blir det mer i de seneste spillene, da gjerne på høyeste innstilling. Har imidlertid bare 19" skjerm (1440x900) så oppløsningen reduseres litt der. Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) GTX og Ultra er vel først og fremst svært gode kort når en skal kjøre høye oppløsninger (1600x1200, 1920x1200 etc.). De fungerer jo fint ved lavere oppløsninger også, men blir kanskje noe overkill? Dersom penger betyr noe, så ville jeg rådet deg til å legge rundt 2000,- i nytt skjermkort. Dermed peker vel GT eller GTS seg ut hvis du vil ha noe i 8800-serien. Forresten er jeg i samme klemma selv (nye GTS kontra GTX). Jeg spiller derimot på 1920x1200 (Dell 24"), så jeg må vel ut med mer gryn for å få samme flyten. Endret 7. desember 2007 av Zabre777 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå