Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn og smileys

Gjest Guest_Smiley_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Smiley_*

Noen her som er erfarne med internett sjekking? Jeg lurer litt på om gutter/menn bør bruke smileys eller om det ikke er lurt å gjøre? Har hørt noen si at menn som bruker smileys blir oppfattet som gutter (eller noe i den duren) av jentene de prøver å sjekke opp??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke det at jeg har så mye erfaring når det gjelder dette, men jeg svarer nå fordet!

Jeg tror at man vil virke mer seriøs når man ikke bruker smilier. Selv bruker jeg smilier på forumer, på msn etc, men med for mange vil det se ut, som du sier, at du blir oppfattet som om du er yngre enn du egentlig er. Men tror dette er helt forskjellig fra person til person. Hvis du feks sjekker facebook (elendig eksempel!), så ser du at mange er forskjellige. De aller fleste bruker nok smilier, men overdriver ikke.

Lenke til kommentar

Ikke bruke for mange :p. Hvis du ikke bruker noen smileys så kan du bli oppfattet som seriøs og kanskje kjedelig :), men det kommer an på hvordan du skriver :wee:. Det du burde huske på er å ikke ha en overflod av smileys, da virker du bare som en fjortiss (L) som henger for mye på msn :p. Hvis du ikke syntes jeg brukte for mange smileys er du nok en msn fjortiss :).

Lenke til kommentar

Har egen erfaring med at det å ikke bruke smiley gir best utfall.

Men, uansett så varierer det veldig på den du prater med, dog helt normal og klar tekst virker mer seriøs og modent, om du har lyst å virke som det. ":p" og ";)" uttrykker noe useriøshet, og for meg kan det virke som at man da blir en mer smule vanskelig å tolke.

Lenke til kommentar

Når man prater med noen over nettet så er det teksten som gjenspeiler personen. Ikke smiliene. De kan bare være med å uttrykke det du sier på en bedre, kulere, annerledes måte. Ser ikke på det som negativt nei.

Ja jeg er gutt for dem som lurer :p

Angående dating via nett, henger du deg opp i smiliene som ett problem så har du ikke noe der å gjøre......

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...