apwr Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Hva synes folket om disse bildene? Endret 7. desember 2007 av apwr Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er det bare meg eller er horrisonten skeiv? Fine farger, men savner noe å feste blikket på. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er det bare meg eller er horrisonten skeiv?Ikke så skjev at det ikke kan være sånn i virkeligheten... Lenke til kommentar
apwr Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Horrisonten er ikke skeiv. Edit: La til enda et bilde... Endret 7. desember 2007 av apwr Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Horrisonten er ikke skeiv. Edit: La til enda et bilde... Det andre bildet var meget bra! Måker er jo ikke de mest spennende fuglene, men kontrasten sort/rosa og delelinjen midt i bildet gjorde susen! Kunne sånn sett vært hva som helst i tillegg, men det var altså en måke :o) Det første var fint nok det, men man ser mange slike bilder. Fine farger, men ingenting som skiller seg ut. Savner også et motiv av noe slag. Endret 7. desember 2007 av k-ryeng Lenke til kommentar
apwr Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Takk for tilbakemeldinger! Endret 7. desember 2007 av apwr Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Takk for tilbakemeldinger! Edit: La til to bilder til... Fint om du heller lager en ny tråd med nye bilder, max 1-2 bilder du ønsker kritikk på i hver tråd. Dersom du redigerer litt på bildene, f.eks. for å prøve å gjøre noe av det du får tips om, kan du godt legge dem ut i samme tråden. Bildekritikk-tråder skal fortrinnsvis starte med 'BK' eller 'Bildekritikk' også, så brukerne lett kan sile dem ut. Brukere som allerede har gitt kritikk i en tråd, vil ofte ikke svare flere ganger i samme tråden. Har noen kommentarer til de to siste bildene også, men tenker jeg tar dem i den nye tråden ;o) Endret 7. desember 2007 av k-ryeng Lenke til kommentar
synsing Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Mener å huske at jeg kommenterte den måsa her tidligere? Veldig fint bilde synes jeg, passe stort utsnitt og helt fantastisk farge og bevegelse på vannet. Endret 7. desember 2007 av firstperson Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 1. Bildet ditt er stilig. Dumt at grensen til den mørke delen går rett ved fuglen, synes den forstyrrer litt.. 2. bildet er fine farger .. Kanskje du skal legge ut dine bilder i et fotogalleri her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå