mackforever Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Som topic sier, er på jakt etter nytt skjermkort til rundt 1.500,- I disse tider er det vell et ATI's 9500 som gir mest for pengene...(?) Ettersom jeg har skjønt, kan man ved et enkelt "håndgrep" forvandle en Radeon 9500 til en fullblods 9700 - right? Tenkte derfor på et Sapphire Radeon 9500 Atlantis 128MB. Men lurer i den forbindelse på hvor mye vifta på kortet bråker...? Noen som har link til en test av kortet der viftestøy er omtalt...? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Viften er veldig stillegående, jeg har selv et Sapphire 9700 Atlantis. Plager meg ikke i det hele tatt. WD-disken min overdøver vifta uten problemer. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Kjøp det kortet. Er et meget bra kort til den prisen! nVidia har ikke så mye å stille opp med lenger mot ATI! Vifta hører du knapt! Har du en annen vifte så overdøver den nok kortet! -Chief- Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Oki...goodie Blir vell et 9500 kort på meg da Noen som tilfeldigvis vet om webshopper som har kortet inne...? ...finner ingen selv :/ Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Kjøp 9500, det tjener du mest på å kjøpe! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 9500 128MB @ 9700 God combo, mye for penga, greie drivere! Go ATi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå