strayder Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Har kjøpt og installert en 6400+ black edition og den går som en drøm men av en eller annen grunn kommer det bare opp "prosessor family unknown" på prosessor i system egenskaper (Win+Pause/break) og nå og da står det at prosessoren har 866MHz også. Ikke at det plager meg eller noe men : WHY! Har lest at jeg må reinstallere windows for å bli kvitt dette, noe jeg ikke gidder akkurat nå, men hvorfor klarer ikke windows (eller andre CPU programmer) å gjennkjenne prosessoren? Anyone that knows? Endret 8. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hadde samme problem, du må oppdatere bios.. Prossesor modellen er nyere en bios versjonen din, altså blir den ikke gjenkjent. Hvordan du oppdaterer bios finner du informasjon om på hovedkort produsenten sin hjemmeside. Lenke til kommentar
strayder Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Hadde samme problem, du må oppdatere bios.. Prossesor modellen er nyere en bios versjonen din, altså blir den ikke gjenkjent. Hvordan du oppdaterer bios finner du informasjon om på hovedkort produsenten sin hjemmeside. Done! Nå ser jeg hva slags prosessor det er ja Og hvor mye ram jeg har også. (har 4 giga men det syntes bare 3,25 av en eller annen grunn ) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Grunnen til at du kun ser 3.25GB er at du kjører windows 32bit? Lenke til kommentar
spitz Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Og hvor mye ram jeg har også. (har 4 giga men det syntes bare 3,25 av en eller annen grunn ) Fordi du har 32-bits OS, som kun klarer å utnytte ca 3,3 gb. Installerer du 64-bits XP/Vista får du brukt alle fire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå