anon12234 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fungerer utmerket som et allround objektiv. ingen negative sider ved detNei, bortsett fra at 28mm blir for trangt for veldig mange. Ikke alle - men veldig mange... å sette brennvidde som en negativ tinge blir bare for dumt. for meg var den for smal til innefoto, ellers fungerer den utmerket Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hm... Har nå fått en liten "åpenbaring". Juletiden er snart for dør, og det blir nok mange innebilder. Hva tror dere da om denne? Tamron AF 19-35mm F/3.5-4.5 for Canon for så å supplere med denne utover høsten: Canon EF 28-105mm f/3.5-4.5 II USM ? Begge objektivene passer til et Canon EOS 30D ? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hm... Har nå fått en liten "åpenbaring". Juletiden er snart for dør, og det blir nok mange innebilder. Hva tror dere da om denne? Tamron AF 19-35mm F/3.5-4.5 for Canon for så å supplere med denne utover høsten: Canon EF 28-105mm f/3.5-4.5 II USM ? Begge objektivene passer til et Canon EOS 30D ? Begge passer til ditt 30D, forøvrig. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Skal du ha innebilder? Har du lest denne? http://www.akam.no/guide/objektiver/anbefa...av_optikk/46172 Kjøp tamron 17-50 f2.8 du. Surf på bruktmarked og andre steder. Ser liksom ikke poenget med å kjøpe et knall kamera bare for å sette på elendig optikk. Du hadde fått langt mer igjen om du hadde kjøpt deg et 350d med en 17-55 f2.8 enn du gjør med den kombinasjonen du foreslår nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ok, da skal jeg vurdere det Takk for svar! Lenke til kommentar
Gertab Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 me bad. Men da heter det 18-55 .) Skulle jeg hatt normalsoom hadde jeg utvilsomt gått for lyssterk optikk. Tamron 17-50 er genial .) Men jeg hadde nok godt for Canons 17-55 med IS. Med cashback er den på 7k i Norge. Med litt velvilje til å importere denne eller handle på ebay eller brukt kan du slippe enda billigere unna Kjøpte akkurat en 17-55/2.8 og slapp unna med rett i overkant av 4000 kr, helt strøkent. Er forøvrig jeg som skal selge den tamron'en hr. Dahle referte til her i et tidligere innlegg. Bare fortsett og anbefale den (trenger litt reklame, trodde responsen skulle være større siden det er et populært objektiv....) Ønsker dere alle en fortreffelig helg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 me bad. Men da heter det 18-55 .) Skulle jeg hatt normalsoom hadde jeg utvilsomt gått for lyssterk optikk. Tamron 17-50 er genial .) Men jeg hadde nok godt for Canons 17-55 med IS. Med cashback er den på 7k i Norge. Med litt velvilje til å importere denne eller handle på ebay eller brukt kan du slippe enda billigere unna Kjøpte akkurat en 17-55/2.8 og slapp unna med rett i overkant av 4000 kr, helt strøkent. Er forøvrig jeg som skal selge den tamron'en hr. Dahle referte til her i et tidligere innlegg. Bare fortsett og anbefale den (trenger litt reklame, trodde responsen skulle være større siden det er et populært objektiv....) Ønsker dere alle en fortreffelig helg Gleder meg til å ta den i bruk! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hva betalte du for den da? Bare lurer siden jeg skal krige med noen priser på bruktmarked også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hva betalte du for den da? Bare lurer siden jeg skal krige med noen priser på bruktmarked også 2600,- + halparten av postoppkravkostnadene Ble litt over budsjette, men får gå Endret 8. desember 2007 av Slettet-yXKhlxsjUZ Lenke til kommentar
bengh Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 me bad. Men da heter det 18-55 .) Skulle jeg hatt normalsoom hadde jeg utvilsomt gått for lyssterk optikk. Tamron 17-50 er genial .) Men jeg hadde nok godt for Canons 17-55 med IS. Med cashback er den på 7k i Norge. Med litt velvilje til å importere denne eller handle på ebay eller brukt kan du slippe enda billigere unna Kjøpte akkurat en 17-55/2.8 og slapp unna med rett i overkant av 4000 kr, helt strøkent. Er forøvrig jeg som skal selge den tamron'en hr. Dahle referte til her i et tidligere innlegg. Bare fortsett og anbefale den (trenger litt reklame, trodde responsen skulle være større siden det er et populært objektiv....) Ønsker dere alle en fortreffelig helg Det var rimelig ! Da det er populært går det ofte for langt over halv pris. Gratulerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå