Pepsi Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Om jeg kjøper en Iphone nå fra USA, vil den evt. kunne oppdateres til å få MMS om det skulle komme etterhvert? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det er godt mulig at det vil gå fint, men husk at for hver oppgradering Apple kommer med, så må hackerne finne en ny måte å oppgradere til den nyeste versjonen, uten å få låst igjen telefonen. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Det er godt mulig at det vil gå fint, men husk at for hver oppgradering Apple kommer med, så må hackerne finne en ny måte å oppgradere til den nyeste versjonen, uten å få låst igjen telefonen. Jeg har tilbud om å få kjøpt en Iphone (låst), men vil det egentlig være dumt av meg å gjøre det? Kan jeg risikere at jeg vil kunne få den låst igjen...via en oppdatering? Har sett litt på P1 og W960, kanskje de er like bra?? Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvis du virkelig har lyst på en iPhone og har sikla etter den så for all del kjøp den. Men er du ute etter en ny mobil, og du syns bare iPhone ser litt bra ut, så kjøp noe annet. Funksjonsmessig er P1 og W960 og omtrent alle andre mobiler bedre enn iPhone. Det den har er et fænsi brukergrensesnitt med høy oooh aaah-faktor, en veldig god skjerm og en bra browser og iPod funksjonalitet. Ellers mangler den på alt annet. Kjøp heller en ordentlig telefon, og en iPod ved siden av hvis du absolutt vil ha det. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Jeg er enig med aeropilot. Og jeg har hatt iPhone i over 3 uker.. Jeg synes ikke det var en "ferdig" mobil. Den hadde endel mangler og var litt slitsom å bruke. Jeg ville ha ventet til den oppdaterte iPhonen kommer til Norge.. eller så ville jeg har kjøpt en LG Viewty Men smaken er som baken.. :!: Endret 7. desember 2007 av a_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå