Pysj Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Operatøren har pengeproblemer, og en av løsningene er å selge kundene. Les mer Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nutel vurderer kundesalgOperatøren har pengeproblemer, og en av løsningene er å selge kundene. Hva?! En liten møkkaoperatør som skulle "konkurrere på pris" klarer ikke å holde seg flytende? STOPP PRESSEN! SJOKKERENDE NYHETER! ZZZzzz... Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Offtopic: Nutel vurderer kundesalgOperatøren har pengeproblemer, og en av løsningene er å selge kundene. Hva?! En liten møkkaoperatør som skulle "konkurrere på pris" klarer ikke å holde seg flytende? STOPP PRESSEN! SJOKKERENDE NYHETER! ZZZzzz... Så du mener at ingen skulle skrevet om noe slikt? Dette er jo minst like mye mobilnyhet som det andre som blir skrevet her.. Jeg har nettopp fått meg killbill student så jeg må nå si at det er ganske relevant nytt dette her.. Med andre ord kan du holde kvalm og oppkast som dette for deg selv.. Ontopic: Hva vil da skje med de som er kunder da? vil de få endrede priser dersom de blir fanget hos en annen operatør? Endret 7. desember 2007 av Raptus_ Lenke til kommentar
Hanza Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Eg har og nettop skaffa meg nutel killbill student! Har jo allerede betalt for eit år :s Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Eg har og nettop skaffa meg nutel killbill student! Har jo allerede betalt for eit år :s Du er ikke alene. Jeg har også skaffet meg samme abbonement, og er svært fornøyd med det. Stakkars Nutel. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Regner med om selskapet vil gå kunkurs vil et eller annet selskap ta over kundemassen og vil tilby de samme prisene til ihvertfall kontrakten går ut. Ellers er det vel ingen sak å bytte operatør idag. Til raptus han over: Tydelig at ikke alle forstår ironi over nett Lenke til kommentar
glosi Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kan vel ikke regne med annet når de lanserer abonnement som blir gratis for alle som ønsker å flytte over til de. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nutel er jo så billig at dei var ein god konkurrent for å presse prisar til andre operatørar. Onecall som eg har, hadde aldri blitt så billig utan Nutel. I haust var det knallhard priskrig mellom Onecall og Nutel, så kom Ipea og pressa Onecall endå meir. Får håpe dette ikkje skjer med andre billigoperatørar. Då kan vi risikere høgare prisar igjen. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Oi, dette kom jo som et sjokk...... Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Får vi igjen depositumet som var på 1000,- kr? Lenke til kommentar
rasmuss1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Snakket akkurat med Siri Wormdahl i Nutel, hun sa at ingen burde si opp sin avtale enda, hvertfall ikke før dem har funnet en ny løsning, løsning vil bli gitt i løpe av uken. ho så også at forhånds betalte kunder ikke vil miste det de har betalt, Selv trur jeg vi gjør det, men skal nu vente litt å se ka som skjer, mitt abbonement blir tatt i bruk den 17 des. trur det er en lov vi kan bruke mot dem hvis dem går konkurs. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Fikk melding fra Killbill nu Kjære Nutel kunde. Ventelo har sent dere en melding hvor di ber dere om og bytte levrandør.Årsaken er at vi er nær ved og inngå avtale med en annen aktør.Vent 2 dager og vi har en bedre løsning til deg Vi beklager ubehagelighetene dette medfører.Vi vil selvfølgelig kompensere deg Med vennlig hilsen Nutel Står mere her på denne sia https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=871189&st=20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg