Anborn Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Har installert Red Hat 8.0 og vil ha en litt sprekere look en Bluecurve Hadde vært greit om noen kan fortelle meg hvordan jeg bytter mellom Gnome, Kde og evt. Fluxbox. Har login i textmode. Anborn Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Dette lurer forsåvidt jeg og på, litt frustrerende med bare GNOME. For å skifte fra Bluecurve kan du derimot gå i GNOME-menyen > Brukervalg > Tema. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Du bruker gdm?(Standard i RH8) Da legger du en scriptfil som starter den WM-en du vil ha i /etc/X11/gdm/Sessions/ Gjør den kjørbar, og start GDM. (init 5) Da kan du velge WM under sesjoner. Lenke til kommentar
Anborn Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Nå har jeg skjønnt det. logger inn som root. I stede for å skrive startx skriver jeg gdm session. Da kommer jeg til den grafiske innloggingssiden. Der kan man velge hva slags GUI man vil bruke. Anborn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå