ripset Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Mitt dyreste leketøy, leketøy for "voksne" gutter. JIPPI Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Denne tråden hører hjemme i 'Søppel' Dummeste jeg har hørt. Denne tråden er sikkert laget på impuls. "faen jeg fikk et problem med PCen og klarer ikke løse det, så alle PCer og alt som har med PCer å gjøre er bare tull" Lenke til kommentar
fanti Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 vil du ha problemer kan du jo likegodt kjøpe deg en bil, eller få deg ei dame. Dukker like mange problemer opp som når du kjøper deg en pc.. Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Denne tråden hører hjemme i 'Søppel' Dummeste jeg har hørt. Denne tråden er sikkert laget på impuls. "skitt jeg fikk et problem med PCen og klarer ikke løse det, så alle PCer og alt som har med PCer å gjøre er bare tull" Du har helt rett i at denne tråen ble laget på inpuls.. Etter at eg skulle prøve Linux ( som forøvring var noe skitt.. ) fikk eg problem å komme tilbake til Xp Det var etter at problemene var ordnet denne trå ble laget. Men eg mener forsatt at Pc er masse problem Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg mener fortsatt at PC er noe av det dummeste man kan kjøpe seg. Jeg kan garantere at alle får problemer. Noen løser disse problemene selv, deriblandt meg selv. Men det er bare en brødel av brukerne som klarer dette. ... Og en ting til om programvare. Mye av problemene skyldes at programmvaren inneholder drøssvis av programeringsfeil. Desverre så godtas dette av forbrukerne. Til og med NASA godtar dette. Deres tolleranse er 3 feil pr. 100 linjer kode. ... Ja, den er bare en 'broedel' av brukerne som klarer aa loese problemer. Selv haaper jeg at jeg er en del av disse 'broedene', og er jeg det ikke, saa kan jeg alltids spoere noen andre 'broed' om hjelp. --- "Are you human?" "Negative, I'm a meat-popsickle." -The Fifth Element Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hva bruker vi data'n til ?? Alt mellom himmel og jord. Fra bestilling av kinobiletter, via organisering av musikksamlingen til filmredigering Har vi bruk for data ?? Hmmm. Japp. Uten data ville samfunnet vi er i kollapset. INGENTING ville funka. Faktum er, vi hadde begynnt å sultet, fordi butikkene ville ikke fått inn mat, vi ville ikke kunne kjørt dit, og ikke tatt ut penger heller. Er det bare ett dyrt leketøy ?? :o Du tuller nå? Dyrt er det. Leketøy? Njaaa. For noen kanskje. Som overskriften sier : Lyst på problem , kjøp Pc..... Hvis ein leser forumet , så ser ein kor mange som har Pc problem.. Hadde me det ikkje bedre før , med papir og blyant og ein kortstokk fra "nille" TIL 10 kr........ Hvis du bruker maskina di til å spille kabal holder dette. Hvis du BRUKER PCen din... Vel... Du bør ikke kjøpe ferdig PCer. Få noen med erfaring til å bygge for deg, da vil du få en mer stabil PC, med bedre komponenter(deler) for en billigere penge enn butikk maskiner. Kjøper man i butikk får man søl. I motsetning til det meste andre er nemlig merkePCer MYE dårligere enn selvlaget. De fleste problemene jeg kjenner til er brukerrelatert. Enten er det folk som leker profesjonelle og ikke oppdaterer drivere eller programvare, eller så er det folk som gjør mye de ikke aner hva er med de selvfølgelige resulterende problemer, ELLER så er det folk som er såpass grønne at de tror alt er feil, og den minste melding på skjermen gir dem det inntrykk at intet fungerer. Det å være grønn er greitt. Det er ingen skam i å spørre, men det er heller ingen skam i å prøve seg frem, lese feilmeldingene i sin helhet, se hva som står der, og om man ikke skjønner det, spørre noen hva det innebærer, hvordan man bør tenke i gitte situasjoner osv. Data er enkelt. Det er meget enkelt. Men mange har en form for data - fobi. Hvordan ellers vil du forklare at høyt utdannede folk i 40 årene har større problemer med IT enn mesteparten av dagens 10 åringer? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du har helt rett i at denne tråen ble laget på inpuls..Etter at eg skulle prøve Linux ( som forøvring var noe skitt.. ) fikk eg problem å komme tilbake til Xp Det var etter at problemene var ordnet denne trå ble laget. Men eg mener forsatt at Pc er masse problem Drit i å mase om dette. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Denne tråden hører hjemme i 'Søppel' Dummeste jeg har hørt. Denne tråden er sikkert laget på impuls. "skitt jeg fikk et problem med PCen og klarer ikke løse det, så alle PCer og alt som har med PCer å gjøre er bare tull" Du har helt rett i at denne tråen ble laget på inpuls.. Etter at eg skulle prøve Linux ( som forøvring var noe skitt.. ) fikk eg problem å komme tilbake til Xp Det var etter at problemene var ordnet denne trå ble laget. Men eg mener forsatt at Pc er masse problem Tja. Alt er et problem hvis du ser på det på riktig måte. Dører er et stort problem hvis man skulle ha en IQ under 30 f.eks. Og jeg skjønner HELT ÆRLIG ikke hvorfor PCer skal være så stort problem for deg når småunger klarer seg helt fint foran tastaturet. En venn av meg sin sønn, to år nå, bruker DOS så det ljomer. Guttungen frigir og fornyer IPer fra konsollet, og kjører nesten fra meg i NFS; HP2. En toåring! Og han installerer programmer egenhendig. Så hvordan kan det være vanskelig? Jeg bare spør. Prøv deg fram. PCen er ikke en fiende, PCen er mer en venn som kan hjelpe deg i den daglige dunt. Men du må klare å forstå de grunnleggende sakene først. Det tar ikke så lang tid, bare overvinn fobiene dine, og prøv deg fram. Granted, har du kjøpt PC i en butikk har du stått opp med feil bein først... PC er ikke et problem. PCer i seg selv er pur logikk. Det eneste er, de virker ulogiske grunnet deres kompleksitet. PCer er svært avanserte maskiner om du går i dybden på det. Anskaff en PC fra noen som ikke kan lage skikkelige saker, og du skaffer deg selv et problem. Så gjett hva; YOUR fault! Undersøk en sak før du går og kjøper den. Ikke bare dra til "sleezy joe" på hjørnet og forvent at han, med sin fine dress vet hva som er best. Hør på steder som dette her, og bruk hodet. Selgere vil bare trekke penger fra deg, de bryr seg typisk katta om du får et bra produkt eller ikke. Ofte vet de ikke engang hva de selger. Jeg pleier å ha det moro med å stikke innom butikker for å teste selgeres kompetanse.. Alltid moro. Kjøper du en PC på elkjøp eller lignende får du ikke mye for pengene, faktum er, mye av det som selges ville jeg ikke ha kastet etter meg. Jeg ville ikke brukt det om jeg fikk penger for det. Har du problemer med PCer, og skjønner du deg ikke på dem, begynn med mac i stedet. Det er en maskintype som er vennligere mot nybegynnere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå