Gå til innhold

Trailer: Grand Theft Auto IV #3

Anbefalte innlegg

og kofør veid eg ingenting? he eg ikje lov å ha egne meniga?? leve me ikje i et demokrati?? idiot..
Skriv bokmål/nynorsk god dammit!
Grafikken var stygg.
Særiøst? Syns den var ganske så pen jeg, mulig det bare er du som forventer at hvert nye spill du ser skal være penere enn det forrige
Har sett snygere spill enn det.
Gratulerer, jaggu litt av en eksklusiv klubb du tilhører :roll:
Og pcn gruse konsollana, Se bare på crysis!!
1. Hva har PCen med et (foreløpig) konsoll-spill å gjøre?

2. Hva Crytek har klart å få ut av PCen har fint lite med hvor god plattformen er. Du har kanskje ikke lagt merke til at konsollene faktisk også i bunn og grunn er PCer? Trodde du kanskje at de er satt sammen med spytt og gummistrikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sick, gleder meg så sykt til dette spillet nå. Må innrømme at det var overraskende lav oppløsning på teksturene og litt "blokkete" grafikk (lav polygoncount på det mest, bortsett fra hovedpersonene), men spillet vil nok ha detaljer og gameplay i bøtter og spann for å gjøre opp for det. Pluss at når man er bortskjemt med teksturer som i f.eks. Uncharted, så ser jo alt annet crap ut. :D Men som folk har sagt tidligere, GTA handler jo ikke først og fremst om å ha den beste grafikken.

Venter med å forhåndsbestille til evt. forskjeller i releasedatoer blir kunngjort, om det f.eks kommer en uke før i USA eller ikke. Jeg skal uten tvil ha dette spillet så tidlig som overhodet mulig. ;)

Edit: Forresten, de to thug'ene som ser dumt på Niko helt til slutt i traileren kunne jo nesten vært tatt ut av

Half Life 2 nettcomic'en Concerned. Nøyaktig samme humoristiske stil som i mange av stripene!

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Grafikken var grusom, skal det der være next-gen-grafikk? Tss. Gi det ut på Wii óg, den kan lett håndtere grafikk på det nivået.

Grafikken var ikke så dårlig at Wii hadde klart det. Men det var noe værre enn forventet .. i alle fall i forhold til å ikke være in-game ... Merkelig..

Siden alle GTA spill har hatt sine cutscenes osv IN GAME, så er nok dette ingame grafikk.

Møkkastygg grafikk.. Dn skuffa bare big time.. Hadde forventa mye bedre fysikk og grafikk,!!

Pcn he best grafikk av ps3 og xbox 360..

Si at du kødder nå?

kødder???? ehh nei

Du vet ingenting, når det er måten du skriver på så viser du kun din egen mangel på kunnskap og att du ikke hører hjemme på ett forum.

og kofør veid eg ingenting? he eg ikje lov å ha egne meniga?? leve me ikje i et demokrati?? idiot..

Grafikken var stygg. Har sett snygere spill enn det. Og pcn gruse konsollana, Se bare på crysis!!

Om du tenker det litt om, og hører på de andre brukerene her.

Så er det du som er Idiot.

Men anyway, GTA er alltid gøy og jeg gleder meg.

Grafikken er god nok for meg!

Og Btw, jeg har fet pc og har spilt crysis. det er pent men likevel standard.

Jeg velger GTAIV på 360\PS3 anyday over pc med crysis.

Og det tør jeg og stå for selvom jeg ikke har prøvd GTAIV engang.

Lenke til kommentar
Møkkastygg grafikk.. Dn skuffa bare big time.. Hadde forventa mye bedre fysikk og grafikk,!!

Pcn he best grafikk av ps3 og xbox 360..

La meg se om jeg har forstått dette riktig. Av PS3 og Xbox 360, altså det er de to det står mellom så er PC best? Det gir like mye mening som å be om 2 ekstra valg alternativ på "Vil du bli millionær". Eller, "Hvilket land har de beste basketball spillerne av norge og sverige?" For så å svare USA. På toppen av det hele, greier du å sammenligne plattform istedefor spill, eller potensiale i det minste. Hvilken plattform som har potensiale til best grafikk kan vi diskutere, men konsollene i seg selv er gjenstander i det virkelige liv og såvidt jeg vet ser de like virkelig ut som de andre.

Syns selv grafikken var litt utdatert, men hvis de greier å levere bra gameplay ser jeg glatt forbi det.

Lenke til kommentar

Grafikken er helt rå med tanke på hva spillet faktisk inneholder. Husk at dette er det første GTA-spillet som kjører på denne motoren og RockStar har aldri programmert med Euphoria før heller. Samt at spillet ikke skal ha noe loade-tid. Det betyr at andre ting må nedskaleres. Helt naturlig det at textures blir litt dårligere enkelte steder. Men dette er noe som jobbes med hele tiden. Når de greier å få koden mer effektiv betyr det at de kanskje kan skru opp oppløsningen på en del textures etterpå. Er nok en balansegang som hele tiden justeres inntil spillet blir released.

Lenke til kommentar

Var ikke veldig imponerende dette her.

Etter å ha spilt igjennom Saints Row har jeg mer tro på Saints Row 2 enn GTA IV så langt.

Tror jeg venter til jeg har sett noen reviews og forhørt meg litt om forskjellene fra de forrige GTA-spillene.

For likte ikke San Andreas, men GTA III og GTA Vice City derimot det var saker.

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva er det med dere "grafikkhorer" da? :nei:

"Grafikken var dårlig", "Skuffet over grafikken, bu hu hu"

Når var sist GTA satset på Next-gen grafikk foran et utrolig underholdende og langvarig gameplay? :huh:

Jeg gleder meg som juling til dette spillet, og med tanke på de tidligere spillene, ser grafikken strålende ut :!:

Quote: "Grafikken var stygg. Har sett snygere spill enn det. Og pcn gruse konsollana, Se bare på crysis!!"

Men så koster nå en monster pc som slår konsollgrafikken 3 ganger mer å da... Jeg er veldig glad i spill å pc osv. men jeg bruker ikke 15 - 20 daler på en datamaskin :ermm:

Lenke til kommentar

Kan ikke akkurat si at noen av gta spilla har mind blowing grafikk, men det gjør så absolutt ingenting!=) gameplayet er noe av det beste og det du får mest utav ever!...

og alt man kan velge og gjøre eller ikke gjøre er så evig stort!=)

gleder meg ekstremt til 4ern!;)

Spillet kommer aldri til å floppe pga den store fanbasen og hypen.

Og det at PS3-gjengen er desperat etter flere spill, så de hiver seg over alt som kommer.

hohohoho!=) merry christmas!

alle ps3 folk er desperate;)

Lenke til kommentar
Jeg tror bare de som hadde urealistiske forhåpninger vill bli skuffet. Altså, du kan ikke forvente fysikken og grafikken til ett gå-gjennom-tynne-ganger fps, i ett GTA spill, ivertfall ikke i denne generasjonen hardware.

mvh stig, god jul

Tydeligvis ikke, får håpe det ikke tar alt for lang tid før det kommer til PC.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...