guezz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ganske dårlig grafikk, men bra artwork. Gleder meg til utgivelsen av PC-versjonen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Grafikken var vel ikke akkuratt noe imponerende. Men må si at fysikken er noe jeg kommer til å glede meg til. Måten bilen knuste når fyren landa på taket, GØY! Håper at fremgangen og historien blir litt tydeligere enn i SA. Merka jeg sprang mye rundt uten mål og mening ... Kjedelig at dem venter 1 år før det kommer PC. Men går ut i fra at det blir ny logo på TPB denne gang også ;D Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Grafikken var fæl, av en eller annen grunn forventet jeg noe bedre enn... det der. Får håpe gameplayen er bedre. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Helt grei gfx. Ser ut som de har stjelt en del av fysikken som brukes i Driv3r. Håper ikke spillet er like skuffende som gameplayet i det spillet då... Endret 8. desember 2007 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Grafikken var grusom, skal det der være next-gen-grafikk? Tss. Gi det ut på Wii óg, den kan lett håndtere grafikk på det nivået. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Grafikken var grusom, skal det der være next-gen-grafikk? Tss. Gi det ut på Wii óg, den kan lett håndtere grafikk på det nivået. Grafikken var ikke så dårlig at Wii hadde klart det. Men det var noe værre enn forventet .. i alle fall i forhold til å ikke være in-game ... Merkelig.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Når var det sist GTA handlet om god grafikk? Det har alltid vært spill som tar seg mye bedre ut enn det GTA-spillet som var populært på samme tid. GTA er gameplay all the way. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nei, for all del, hadde ikke forventet Crysis-grafikk, men det vi så der synes jeg var litt i underkant av hva x-box 360 og PS3-eiere fortjener ut av det neste GTA-spillet. Sier ikke at grafikk er alt, men teksturene virket såpass shabby at jeg begynner å bli litt i tvil. Og når i tillegg frameraten på omtrent hele traileren lå på rundt 20-25 fps, lurer jeg på hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Frameraten er helt fin på videoer jeg har sett på andre sider, så er mulig GameTrailers sin er litt ødelagt, ettersom det er fin flyt på andre sider. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Okey siden dem har så å si bare begrenset seg til bymiljø så langt jeg vet nå så må jeg si at enten må den byen være insanly stor ellers må dem jekke opp grafikken opp noen hakk! Tvilsomt å få pose å sekk men la oss se på San Andreas så fikk vi størrelse noe som jeg elsket fordi det er jo ikke noe som er mer digg enn å bare rappe ein harley og bare cruise igjennom landskapet:) Lenke til kommentar
P__i__Nx Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Møkkastygg grafikk.. Dn skuffa bare big time.. Hadde forventa mye bedre fysikk og grafikk,!! Pcn he best grafikk av ps3 og xbox 360.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Møkkastygg grafikk.. Dn skuffa bare big time.. Hadde forventa mye bedre fysikk og grafikk,!! Pcn he best grafikk av ps3 og xbox 360.. Si at du kødder nå? Lenke til kommentar
P__i__Nx Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Møkkastygg grafikk.. Dn skuffa bare big time.. Hadde forventa mye bedre fysikk og grafikk,!! Pcn he best grafikk av ps3 og xbox 360.. Si at du kødder nå? kødder???? ehh nei Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nei, daså Fint at du understreker at du ikke har noe peiling, og greie på spill da. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Grafikken var grusom, skal det der være next-gen-grafikk? Tss. Gi det ut på Wii óg, den kan lett håndtere grafikk på det nivået. Grafikken var ikke så dårlig at Wii hadde klart det. Men det var noe værre enn forventet .. i alle fall i forhold til å ikke være in-game ... Merkelig.. Siden alle GTA spill har hatt sine cutscenes osv IN GAME, så er nok dette ingame grafikk. Møkkastygg grafikk.. Dn skuffa bare big time.. Hadde forventa mye bedre fysikk og grafikk,!! Pcn he best grafikk av ps3 og xbox 360.. Si at du kødder nå? kødder???? ehh nei Du vet ingenting, når det er måten du skriver på så viser du kun din egen mangel på kunnskap og att du ikke hører hjemme på ett forum. Lenke til kommentar
kasti_vifta Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 synes trailern var fet jeg, å grafikken var som forventet gta har aldri handlet om super fin grafikk men om gameplay å historien ser ganske bra ut. likte spesilet slutten dan var bare skøy Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) litt skufffende at grafikken så ut som den har gjort nå de siste gangene, men kansje det blir litt finere når man får se helheten. Ser også ut på bildene fra spillet at det er et godt dynamisk lys, gir sikkert byen litt mere personlighet. Håper det blir en god historie å følge i spillet. Uansett skal jeg anskaffe spillet når det kommer. Endret 10. desember 2007 av Bjornivar Lenke til kommentar
P__i__Nx Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Grafikken var grusom, skal det der være next-gen-grafikk? Tss. Gi det ut på Wii óg, den kan lett håndtere grafikk på det nivået. Grafikken var ikke så dårlig at Wii hadde klart det. Men det var noe værre enn forventet .. i alle fall i forhold til å ikke være in-game ... Merkelig.. Siden alle GTA spill har hatt sine cutscenes osv IN GAME, så er nok dette ingame grafikk. Møkkastygg grafikk.. Dn skuffa bare big time.. Hadde forventa mye bedre fysikk og grafikk,!! Pcn he best grafikk av ps3 og xbox 360.. Si at du kødder nå? kødder???? ehh nei Du vet ingenting, når det er måten du skriver på så viser du kun din egen mangel på kunnskap og att du ikke hører hjemme på ett forum. og kofør veid eg ingenting? he eg ikje lov å ha egne meniga?? leve me ikje i et demokrati?? idiot.. Grafikken var stygg. Har sett snygere spill enn det. Og pcn gruse konsollana, Se bare på crysis!! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Åherregud. Så.. du definerer grafikken ut fra en trailer? Du skal absolutt være en forjævla fanboy, og skryte av pcen, noe som har null sammenheng med hva dette er om? Hva faen har dette med at pcen er så mye bedre? Spillet hadde sett like "stygt" ut på en pc. Og forresten, lær deg å skrive, småen. Endret 9. desember 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg