mcgroven Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Livet i mafiaen. Se videoen Lenke til kommentar
apwr Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dette virker svært lovende! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 også endelig står d xbox360 vurderer den snart, for microsoft dumper prisen på hd spilleren, noe gamer.no ikke har fått med seg ;P Lenke til kommentar
tony77 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 La oss se litt av game playet sier jeg, introer og teasers ser jo alltid fantastiske ut. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dette ser fantastisk ut. Endelig noe som overgår de flotte cutscenesene i GTA3, de i Vice City og San Andreas hadde laber kvalitet i forskjell til GTA3 sine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Gleder meg veldig til dette spillet! Har kjøpt med PS3, og mangler bare en finfin TV så er alt klart for GTA:IV når det kommer Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dette blir knallbra. Mangler bare PS3 og en god tv så er jeg der Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 JEg har alt jeg trenger:P Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 hmm, ser sinsykt kult ut, men ble litt skufet over grafikken, kanskje det var en dårlig trailer, for jeg har tidligere fått inntrykk av bedre grafikk... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Grafikken er da like bra nå som den har vært tidligere etter det jeg kan se. Kanskje det bare virker sånn for deg ut ifra at de ikke viser de mest detaljerte områdene i videoen, men heller litt små, innestengte plasser som har det samme detaljnivået som vi er vant til fra andre spill? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Så du tror gigantiske områder vil ta seg bedre ut enn små-lett-å-rendre-områder?Jeg har som chaos, fått intrykk av mer detaljer tildligere. Håper ikke fysikken blir verre enn hva denne traileren skal ha det til.Det sagt så bryr jeg meg ikke all verden. Har hatt det mye gøy med gta spill, men når det kun slippes på konsoll, blir det bare prøvd hos venner.... Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Spillet virker lovende, men det er fremdeles bare en teaser. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Lyden henger etter filmen? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Lyden henger etter filmen? Det gjør det hos meg også. Jeg begyner å bli utolmodig nå, jeg vil se litt gameplay, ikke bare kuttscener. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det sagt så bryr jeg meg ikke all verden. Har hatt det mye gøy med gta spill, men når det kun slippes på konsoll, blir det bare prøvd hos venner....Kommer på PC også. Det blir bare aldri lannsert før en stund etter konsoll-versjonen. Dette har skjedd med 3, VC og SA. Hvorfor skulle de pluteslig endre taktikk nå? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Neida, det er ingen grunn til å forandre taktikk så sant den gir dem mest mulig penger i kassen.Selv kjøper jeg det dog ikke.Jeg burde ha skrevet;*men når det kun lages til...*porting er noe dritt. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Neida, det er ingen grunn til å forandre taktikk så sant den gir dem mest mulig penger i kassen. Selv kjøper jeg det dog ikke. Jeg burde ha skrevet; *men når det kun lages til...* porting er noe dritt. Som med alle GTA spill siden GTA3 så kommer det ca ett år senere på PC, så det er ingenting forskjell fra tidligere. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Lyden henger etter filmen? Håper virkelig det er en feil, ellers var det jo den fissneste lipsyncen evar. :!: Synes grafikken var flashback til 2003. Men det kan jo være et bevisst valg slik at det skal funke på dårlige PCer også, når det engang slippes til PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Trærne var like stygge som i de andre spillene. Dessuten likte jeg ikke frameraten, håper den er økt når det først kommer. Jeg takler ikke spille halvlaggende spill, da klarer jeg meg uten. Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Gleder meg til detta, men satser på litt bedre graffik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg