Gå til innhold

Trailer: Grand Theft Auto IV #3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du tror gigantiske områder vil ta seg bedre ut enn små-lett-å-rendre-områder?

Jeg har som chaos, fått intrykk av mer detaljer tildligere. Håper ikke fysikken blir verre enn hva denne traileren skal ha det til.

Det sagt så bryr jeg meg ikke all verden. Har hatt det mye gøy med gta spill, men når det kun slippes på konsoll, blir det bare prøvd hos venner....

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Det sagt så bryr jeg meg ikke all verden. Har hatt det mye gøy med gta spill, men når det kun slippes på konsoll, blir det bare prøvd hos venner....
Kommer på PC også. Det blir bare aldri lannsert før en stund etter konsoll-versjonen. Dette har skjedd med 3, VC og SA. Hvorfor skulle de pluteslig endre taktikk nå?
Lenke til kommentar
Neida, det er ingen grunn til å forandre taktikk så sant den gir dem mest mulig penger i kassen.

Selv kjøper jeg det dog ikke.

Jeg burde ha skrevet;

*men når det kun lages til...*

porting er noe dritt.

Som med alle GTA spill siden GTA3 så kommer det ca ett år senere på PC, så det er ingenting forskjell fra tidligere.

Lenke til kommentar
Lyden henger etter filmen?

Håper virkelig det er en feil, ellers var det jo den fissneste lipsyncen evar. :!:

Synes grafikken var flashback til 2003. Men det kan jo være et bevisst valg slik at det skal funke på dårlige PCer også, når det engang slippes til PC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Trærne var like stygge som i de andre spillene.

Dessuten likte jeg ikke frameraten, håper den er økt når det først kommer.

Jeg takler ikke spille halvlaggende spill, da klarer jeg meg uten.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...