Snikpellik Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det er nok utrolig vanskelig for deg, men slik jeg oppfatter situasjonen - slå opp. Det hun har gjort mot deg er det verste man kan gjøre mot kjæresten sin, og du bør vise at du er for god for sånn uakseptabel oppførsel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvis du virkelig går inn for å tilgi henne, så kan du ikke regne med at tilliten kommer tilbake igjen sporenstreks. Du må nok gi deg selv litt tid. La henne få lov å bevise seg tilliten verdig. Men du må være klar over at du plasserer deg selv i en risikosone, for hun kan såre deg igjen. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Tror nok han har funnet ut av det nå så ikke forvent så mange svar fra trådstartert. Tråden er fra Desember 2007... 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest_SuperGjest Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 For folk som ender i denne situasjonen som beskrevet av trådstarter: Slå opp og stikk fort som f. Du vil takke deg selv for det etterpå. Lenke til kommentar
Gjest John p Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hei. Eg kan komme tilbake og fortelle litt:). Vi bor sammen og har fått det sann passe til igjen. Eg har kjempet veldi mye siste året for og klare og takle situvasjonen. Men føler på ting detter litt på plass for kvar mnd. Men redselen er der som aldri før. Eg er veldi redd for hun skal svike meg igjen. Men skal vi vere i lag må eg bare prøve og stole på henne... Eg har ikkje samme gnisten som eg hadde før. Eg er mye mer tilbakeholden med det meste. Men eg håper virkelig at en dag igjen kan livet smile til meg og livskvaliteten kan ta seg opp til der den var. Men eg skal låve dere det er en jævla tong vei og gå.. Lenke til kommentar
Gjest John p Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hei. Eg kan komme tilbake og fortelle litt:). Vi bor sammen og har fått det sann passe til igjen. Eg har kjempet veldi mye siste året for og klare og takle situvasjonen. Men føler på ting detter litt på plass for kvar mnd. Men redselen er der som aldri før. Eg er veldi redd for hun skal svike meg igjen. Men skal vi vere i lag må eg bare prøve og stole på henne... Eg har ikkje samme gnisten som eg hadde før. Eg er mye mer tilbakeholden med det meste. Men eg håper virkelig at en dag igjen kan livet smile til meg og livskvaliteten kan ta seg opp til der den var. Men eg skal låve dere det er en jævla tong vei og gå.. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hei igjen! Godt å høre at det fungerer på et vis John, selv om jeg var helt overbevist nå om at du hadde funnet en annen løsning. Er ikke sikkert min erfaring gjelder for dere og vil ikke skremme deg, men at det er og vil bli tøft for deg tror jeg på. Men uansett en siste oppfordring.... Ikke la det gå for langt og/eller for mange år! I et forhold har begge krav på blant annet trygghet og det å kunne stole 100% på hverandre er helt avgjørende! Dere er unge mennesker med et langt liv foran dere... Viktig at du/dere virkelig tror det vil vare hele veien! Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har vert lag med dama mi snart 5år. Nå for litt siden kom sannheten fremm. Hun har gått bak ryggen min og hatt kontakt med en annen gutt i flere mnd, det ente i utroskap. Men vi har bestemt oss for og prøve igjen. Men det er veldig vanskeli og få tillit til en dame som har vert en løynhals og ikkje minst bedratt deg. Vi sliter veldi med og få forholdet der det skal vere. Noen som kan hjelpe meg med gode råd? Vi har lyst og ha det slik vi hadde det tidligere [/quot ANONYM: SYNES IKKE DET ER NOE Å TILGI, GÅ VIDERE MED DITT LIV . HUN VIL ALDRI BLI NOE TROFAST DAME, DERE MANGLER NOE SOM HUN IKKE FINNER, DET ER ALLEREDE FORSENT Å FINNE UT AV DET. TORALF,... Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Utroskap er noe man kan komme over. Typen min var utro med meg, og han grein som en liten unge da jeg fant det ut. Etter det har han vært livredd for å gjøre noe mot meg igjen, men husker at det tok hvertfall 1.5 år før jeg hadde glemt hva som skjedde. Men hadde fortsatt mistanker hele tiden.. Jeg fikk først skikkelig tillitt til han da det ble slutt mellom oss, da kunne vi like godt legge alle kortene på bordet. Han sa han aldri hadde rørt ei anna mens vi hadde vært sammen.. Jeg hadde derimot vært borti en annen, desverre :-/ Men etter han tilgav meg og vi ble sammen igjen.. tok det kanskje 3 måneder.. og nå har vi det så bra som vi aldri har hatt det. Så, man kan komme over utroskapen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå