Snerk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er på utkikk etter et online skytespill til PS3en, men jeg er litt usikker på hvilket jeg ender på. Warhawk og COD4 er vel hovedkandidatene. COD4 virker på mange måter som et bedre spill, men når det gjelder online så er det vell et rent run and gun (ingen kjøretøy, fly e.l. tilgjengelig) spill som forgjengerne? Pga det ble jeg rimelig fort lei av COD2 online på PC. Warhawk har jo det, men det som virker skuffene med spillet er at det er ingen opplæringsmodus. Hater tanken på å sette meg inn i kontrollene samtidig som jeg er vandrene blink for rutinerte krigshauk veteraner. At spillet legger vekt på teamwork i online delen er også et stort pluss fra meg, vet ikke hvordan warhawk og cod4 er på det område. Mulig jeg ender opp med å skaffe begge de to spillene, men uansett, hviket online skytespill på PS3 er best pour moi? Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Warhawk har jeg hatt i 2 månder nå! Spiller det vær uke/vær dag Spillet gir deg masse online skyte morro og utnytter PS3 sin kraft ganske godt Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Warhawk gikk jeg lei etter 2-3 kvelder. COD4 er en stayer, veldig avhengighetsdannende! Jeg tør å påstå at COD4 er det beste online-alternativet til PS3 akkurat nuh. Ingen av spillene legger opp til noe voldsomt teamarbeid. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har begge, og må si at jeg har ikke gått lei av cod enna, mens Warhawk gikk jeg lei etter en liten stund. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kommer vel litt ann på hva du liker, liker du FPS og CSS lignende spill går du for Cod 4 hvis du liker TPS og åpene baner lignende BF2 går du for Warhawk. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Lastet warhawk ned fra PSN i går, og har spilt det et par ganger nå. Virker veldig morro. Liker den battlefield lignende gameplayen, med store baner og forskjellige fly og kjøretøy. Skulle bare ønske spillet la mer vekt på teamwork. Ser mange every man for himself tendenser. Et squad/commander oppsett ellernoe kunne gjort underverker. Ellers så det som jeg fryktet at jeg suger potetlefse. Selv om kontrollene ikke er så vanskelig å sette seg inn i, blir jeg kronisk eid av omtrent alt som kan krype og gå. Får satse på at skillsa kommer etterhvert. Endret 8. desember 2007 av Snerk Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ah, da må du prøve Zones. Jeg spiller kunn soner i Warhawk, det er mest avhengig av aktivt lagarbeid. Ellers syntes jeg det ikke gir et helt riktig bilde å sammenligne det med Battlefield. Enhver som har spilt Battlefield og begynner med Warhawk vil oppdage en stor forandring og forskjell i spillbarheten. For det første er det ikke klasser, du vet hvor du kan plukke opp de feteste våpnene og alle kan gjøre det. For det andre så er ikke banene så store som i Battlefield, dvs at det blir mye mye mer action og skuddild overalt. Et fullt warhawkbrett er KAOS. For det tredje så er det mye lettere å kontrollere biler og spesielt fly. Det er det eneste spillet jeg noensinne har prøvd der du aktivt bruker hver eneste knapp på hele playstation kontrollen. Men allikevel så er fysikken litt nærmere det å leke med leketøy. Og det er en bra ting. Du må ikke planlegge å svinge sånn som du må i Battlefield. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Zones er også min favoritt, men når jeg har spilt så har det vært veldig få servere med grei ping som kjører det. Ser ut som det går mest på CTF blant serverne. Det er store forskjeller mellom warhawk og battlefield serien ja, men man kan alikevell trekke mange paralleller mellom spillene. Og i battlefield 2142 er fly og biler også veldig enkle å styre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå