PerUlv2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fint å høre erfaringer. Kjekt med forumet Så for å gjøre det enda værre å velge Hvilket p35? Selv har jeg MSI P35 NEO2 (kamuflert Platinum kort) og har meget god erfaring med det, men skal jeg dømme etter chitchaten på f.eks xtremesystems og anandtechforumet så er Abit iP35 Pro det klart beste P35 kortet. Men Asus har sikkert noen bra i sin vrimmel av P35 modeller, Gigabyte er også som regel et trygt valg Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) eks dette da, Abit IP35 dette var vel testet mot i en av de tre testen før i tråden Asus P5K Endret 8. desember 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg ville valgt Pro modellen, eneste "bakdel" med Abitkortet er pcibasert ethernetløsning - men særlig stor betydning har det vel ikke, hvis du ikke skal bruke maskina til highend filserver da? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) hmm har ett par terra tot i kabbiset mitt ja.. Du tenkte på dette da sikkert.. Asus P5K PRO Endret 8. desember 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) hmm har ett par terra tot i kabbiset mitt ja.. Du klarer fremdeles å makse ut de fleste vanlige satadisker med ethernetkortet i iP35 Pro , har sett i tester at maksbåndbredden ligger på rundt 700mbit/s mot rundt 900 på de beste pcie baserte løsningene - ikke mye å si praksis. Nei jeg tenkte på Abit Ip35 Pro Endret 8. desember 2007 av PerUlv2 Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) okey. Dette altså: Abit IP35 Pro Jaja får snuse frem noen tester å lese igjen da Endret 8. desember 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 okey. Dette altså: Abit IP35 Pro Jepp, det er det P35 kortet jeg hadde valgt nå - selv om jeg er fornøyd med MSI kortet mitt. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Ok, takk for innspill og tips. Fant meg en test her. http://xbitlabs.com/articles/mainboards/di...ro_8.html#sect0 Endret 8. desember 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ok, takk for innspill og tips.Fant meg en test her. http://xbitlabs.com/articles/mainboards/di...ro_8.html#sect0 Løp og kjøp - du blir garantert fornøyd Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 jau Må vente til ny gts kommer, før jeg bestiller alt jeg skal ha. Samt få det til å klaffe med leveringa xps420 high end, sånn at det er skjerm her i hus til den kommer. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg ville uten tvil ha valgt Abit IP35 Pro.Det har også det geniale Uguru programmet,hvor du kan forandre spenning og fsb i windows uten å måtte restarte hele tida under klokking. Gå inn og finn dette kortet på Komplett.no,der har de linket til mange tester. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Ja jeg har bare hatt abit kort i mine pcèr, men det er bare tilfeldigheter. Og uguru har jeg kjennskap til også. Ja skal sjekke linkene på komplett. Takk nok en gang for innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå