FVH Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har Corsair Dominator DDR2 PC-8500 brikker. Med disse følger et "brett" med små vifter i. Disse støyer noe heeeeeeeelt utrolig jævlig. Derfor lurer jeg på: er de nødvendige når man kjører stock-clock, eller er det en slags tilleggs-gadget for "ekstreme" overklokkinger? Det hadde vært så utrolig behagelig å slippe dem... Takker! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 kAN ALDRI TENKE MEG AT DE ER NØDVENDIGE Å HA VED NORMAL HASTIGHET. Bleh, så ikke at CapsLock stod på... Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Disse viftene er kun beregnet for overklokking, eller hvis du har dårlig luftgjennomstrømming i kabinettet. Jeg har tilsvarende og kjører uten vifte Lenke til kommentar
Tornado78 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er ikke mye vits med den vifta. Kjører mine Dominatror 8500 på 1067Mhz og 5-5-5-15-T2 dette gjør at temperaturen ligger på ca 40-45*C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå