dekar24k Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hackere demonstrerer progresjonen med RSX på PS3. Et par korte demoer er blitt laget som viser homebrew 3D-rendering på PS3. Videoene taler for seg selv. Klikk her for å se videoen og artikkel hos Konsollguiden.no ! Dette ser veldig, veldig lovende ut spør du meg! Er nok ikke lenge til vi kan kjøre emulatorer og diverse annet snacks med GPU-akselerasjon! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 GI MEG EN "PORT" AV XBMC!!! Dette er omtrent det eneste jeg har savnet på min ps3. Tversity er SÅ lite mere brukervennlig på alle områder. Å kunne kjøre media via SMB-shares, selv uten at de er pakket ut av rar-filene, GENIALT! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 N64-emulator på PS3 hadde ikke vært så trist. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 GI MEG EN "PORT" AV XBMC!!!Å kunne kjøre media via SMB-shares, selv uten at de er pakket ut av rar-filene, GENIALT! Hva er vitsen med det? Hvorfor komprimere videofiler med RAR? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 GI MEG EN "PORT" AV XBMC!!!Å kunne kjøre media via SMB-shares, selv uten at de er pakket ut av rar-filene, GENIALT! Hva er vitsen med det? Hvorfor komprimere videofiler med RAR? Alle filmer slippes jo pakket ned i .rar .. Med mindre du laster ned fra dårlige torrentsider e.l. Dette er jo genialt da man slipper å pakke de ut før man ser de. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Pleier alltid å pakke ut før jeg ser filmene uansett, det tar jo ikke mange sekunder. Syns det er viktigere med avspilling av f.eks. mkv og ogm uten transcoding. Burde vel være mulig etterhvert hvis det blir tilgang til mere hw-ressurser på PS3. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kjempebra. Hadde vært tøft om man får mulighet til å spille 3Dspill i linux Men det blir vel vanskelig å skrive drivere og sånt? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Kjempebra. Hadde vært tøft om man får mulighet til å spille 3Dspill i linux Men det blir vel vanskelig å skrive drivere og sånt? De har jo allerede kodet en driver, så ikke bli sjokkert om vi får full openGL støtte om en stund. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Pleier alltid å pakke ut før jeg ser filmene uansett, det tar jo ikke mange sekunder. Syns det er viktigere med avspilling av f.eks. mkv og ogm uten transcoding. Burde vel være mulig etterhvert hvis det blir tilgang til mere hw-ressurser på PS3. Før når jeg bruke XBMC pakket jeg omtrent aldri ut. Dette hjalp også på at jeg kunne seede videomateriale samtidig som jeg kunne se på det når jeg ville, uten at jeg trengte å ha det dobbelt opp på harddisken. Ikke veldig viktig, men mye mere praktisk. Savner virkelig "boxen" min fortsatt, har til gode å finne en like bra medieavspiller som XBMC var (uten å ha en egen pc til dette). Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Steam i linux på ps3, da snakker vi Lenke til kommentar
Diceman_ Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fascinerende.... ser ut som en gammel Amiga demo på PS3. Helt utrolig at den greier det! Men jeg er litt skeptisk til den videoen - kameraet går jo BORT fra TV bildet og så tilbake igjen før bildet kommer opp, ser ikke bort ifra at kanalen er skiftet for å fake dette.... Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Fascinerende.... ser ut som en gammel Amiga demo på PS3. Helt utrolig at den greier det! Men jeg er litt skeptisk til den videoen - kameraet går jo BORT fra TV bildet og så tilbake igjen før bildet kommer opp, ser ikke bort ifra at kanalen er skiftet for å fake dette.... Hvorfor skal de gidde å fake det? De er godt kjente innen scenen og jeg er sikker på at vi får se litt sourcecode snart.. Lenke til kommentar
Diceman_ Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fascinerende.... ser ut som en gammel Amiga demo på PS3. Helt utrolig at den greier det! Men jeg er litt skeptisk til den videoen - kameraet går jo BORT fra TV bildet og så tilbake igjen før bildet kommer opp, ser ikke bort ifra at kanalen er skiftet for å fake dette.... Hvorfor skal de gidde å fake det? De er godt kjente innen scenen og jeg er sikker på at vi får se litt sourcecode snart.. Aner ikke, stusset bare over hvorfor de filmet selve PS3'en når den bootet om og ikke holdt kamerate på skjermen hele tiden.... Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Fascinerende.... ser ut som en gammel Amiga demo på PS3. Helt utrolig at den greier det! Men jeg er litt skeptisk til den videoen - kameraet går jo BORT fra TV bildet og så tilbake igjen før bildet kommer opp, ser ikke bort ifra at kanalen er skiftet for å fake dette.... Hvorfor skal de gidde å fake det? De er godt kjente innen scenen og jeg er sikker på at vi får se litt sourcecode snart.. Aner ikke, stusset bare over hvorfor de filmet selve PS3'en når den bootet om og ikke holdt kamerate på skjermen hele tiden.... Hmm jeg tenkte faktisk på det selv.. Men de skulle vel bare raskt vise at det faktisk var en PS3 de kjørte bildet ut fra (selv om det ikke bekrefter det på noen måte ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå