Gå til innhold

PS3, Jeg føler et nedelag.


Ferchie

Anbefalte innlegg

Jeg har kun kommet med fakta i denne tråden. At du oppfatter det som "dritt om PS3" forteller mer om deg enn meg vil jeg påstå.

 

Var det jeg som sa at PS3 vil dominere som PS2 gjorde ? Nei. Er det å snakke "dritt" hvis man ikke er enig i det?

Hvorfor nevner du bare tall fra Usa og Canada? Hva med resten av verden? Hvem slår hvem da?

 

Fordi vi får kun offisielle tall fra Nord Amerika og Japan. Slår man de sammen så selger 360 fremdeles bedre.

Vel, Australia og men også der gjør 360 det langt bedre. Men det er et lite marked, akkurat som Skandinavia. Offisielle tall for Europa er så godt som umulig å få.

 

 

www.vgchartz.com ??

 

er vel offisielle tall, der kan du se å grine:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sånn egentlig så vinner wii!:p

 

men de siste månedene har vel sony vunnet over både xbox i europa og japan, hvis man ser på talla..=)

 

Wii dominerer fullstendig. PS3 har jo selvsagt fått et salgshopp nå pga ekstreme prisnedesettelser og 40gb SKU.

 

Men hvorvidt det vil vare og at den vil selge bedre enn 360 og særlig Wii er det ikke mye som tyder på. I Japan har salget sunket jevnt og trutt etter nedsettelsen selv om vi værmer oss jul, og i USA hjalp det ikke all verden. Ihvertfall ikke med tanke på å slå 360 og wii der.

 

360 f.eks har jo ikke gått ned i pris mer enn 50 dollar på 2 år. Så MS kan vel bare sette ned prisen ganske mye når de føler for det. Ikke like sikkert at Sony kan det når de allerede har nesten halvert prisen.

 

Samme med Wii, den koster vel 50 dollar å produsere.

Lenke til kommentar
Jeg har kun kommet med fakta i denne tråden. At du oppfatter det som "dritt om PS3" forteller mer om deg enn meg vil jeg påstå.

 

Var det jeg som sa at PS3 vil dominere som PS2 gjorde ? Nei. Er det å snakke "dritt" hvis man ikke er enig i det?

Hvorfor nevner du bare tall fra Usa og Canada? Hva med resten av verden? Hvem slår hvem da?

 

Fordi vi får kun offisielle tall fra Nord Amerika og Japan. Slår man de sammen så selger 360 fremdeles bedre.

Vel, Australia og men også der gjør 360 det langt bedre. Men det er et lite marked, akkurat som Skandinavia. Offisielle tall for Europa er så godt som umulig å få.

 

 

www.vgchartz.com ??

 

er vel offisielle tall, der kan du se å grine:)

 

De er helt på jordet. Forrige måned var de helt på bærtur med estimatene sine.

Lenke til kommentar

Hva skjer med å bare komme inn på forumet og tro du er den eksperte på salgstall og konsollkrigen! Arrogant sprø du meg.... Du viser jo ikke til noe som skal gjøre at vi skal tro på deg når du sier at 360 eier alt, mens vi sier at PS3 selger bedre enn 360 worldwide for tiden...

Endret av Lommiss
Lenke til kommentar

Nå gikk jo denne tråden fullstendig over i fanboy krig.

 

Tingen er at om du skal vinne et marked med en konsoll, så må du nesten være først, og du må reklamere MYE. Det har xbox gjort, og spør du meg ser det ut som om de har vunnet denne krigen. PS3 kom sent inn på markedet, var ekstremt dyr, og hadde lite å by på, så da kunne det vel egentlig bare gå en vei, selv om den ikke enda har ''tapt''.

Nintendo wii derimot er jo en konsoll som er billigst, men den har jo ekstremt mangel på gode spill.

Lenke til kommentar
Hva skjer med å bare komme inn på forumet og tro du er den eksperte på salgstall og konsollkrigen! Arrogant sprø du meg.... Du viser jo ikke til noe som skal gjøre at vi skal tro på deg når du sier at 360 eier alt, mens vi sier at PS3 selger bedre enn 360 worldwide for tiden...

 

360 eier alt? Wii eier alt for øyeblikket når det kommer til salg. Det er dere, eller du, som sier at PS3 selger bedre enn 360. Jeg har kommet med de bevisene som finnes for at det ikke stemmer, enda det er DU som burde komme med bevis på det motsatte da det er DU som sier PS3 selger bedre enn 360.

Lenke til kommentar

Det du har gjort er å kalle alle kilder som viser at sony selger best at de er feil! fordi du kan ikke takle at ps3 går bra nå , det gikk jævlig treigt på starten av året, men nå i det siste har den satt fart! og det er ingen vinner av konsoll krigen enda, å tror aldri det vil bli en vinner, tror alle vil selge veldig jevnt fremover!

Lenke til kommentar
Hva skjer med å bare komme inn på forumet og tro du er den eksperte på salgstall og konsollkrigen! Arrogant sprø du meg.... Du viser jo ikke til noe som skal gjøre at vi skal tro på deg når du sier at 360 eier alt, mens vi sier at PS3 selger bedre enn 360 worldwide for tiden...

Beklager å måtte si det, men xboxen selger mye bedre enn ps3. Mange har rett og slett ikke råd til ps3. Og med all xbox reklamen ute å går så er det mange som velger den.

Lenke til kommentar
Det du har gjort er å kalle alle kilder som viser at sony selger best at de er feil! fordi du kan ikke takle at ps3 går bra nå , det gikk jævlig treigt på starten av året, men nå i det siste har den satt fart! og det er ingen vinner av konsoll krigen enda, å tror aldri det vil bli en vinner, tror alle vil selge veldig jevnt fremover!

 

Du må være helt skrudd i huet. Ikke kan takle at PS3 går bra? Du virker helt psykotisk.

 

Jeg forholder meg til offisielle tall. De får vi kun fra Media Create og NPD for henholdvis Japan og USA/Canada.

 

Det finnes ikke noe slikt for Europa.

Lenke til kommentar
Det du har gjort er å kalle alle kilder som viser at sony selger best at de er feil! fordi du kan ikke takle at ps3 går bra nå , det gikk jævlig treigt på starten av året, men nå i det siste har den satt fart! og det er ingen vinner av konsoll krigen enda, å tror aldri det vil bli en vinner, tror alle vil selge veldig jevnt fremover!

 

Du må være helt skrudd i huet. Ikke kan takle at PS3 går bra? Du virker helt psykotisk.

 

Jeg forholder meg til offisielle tall. De får vi kun fra Media Create og NPD for henholdvis Japan og USA/Canada.

 

Det finnes ikke noe slikt for Europa.

 

Det du gjør er at du egentlig ikke har noen meninger, men du twister på det folk sier for du liker å se at ting de sier blir twista på, men sånn egentlig så sitter du i lufta på en pute, å når noen drar vekk den puta (moderator) ikke tro noen lar deg lande fint;)

 

good luck

 

1183574200026_qjgenth.jpg

 

Er folk ferdige med å krangle om salgstall nå?

 

 

lite trolig, jeg er sta som fy!

Lenke til kommentar
Det du har gjort er å kalle alle kilder som viser at sony selger best at de er feil! fordi du kan ikke takle at ps3 går bra nå , det gikk jævlig treigt på starten av året, men nå i det siste har den satt fart! og det er ingen vinner av konsoll krigen enda, å tror aldri det vil bli en vinner, tror alle vil selge veldig jevnt fremover!

 

Du må være helt skrudd i huet. Ikke kan takle at PS3 går bra? Du virker helt psykotisk.

 

Jeg forholder meg til offisielle tall. De får vi kun fra Media Create og NPD for henholdvis Japan og USA/Canada.

 

Det finnes ikke noe slikt for Europa.

 

Det du gjør er at du egentlig ikke har noen meninger, men du twister på det folk sier for du liker å se at ting de sier blir twista på, men sånn egentlig så sitter du i lufta på en pute, å når noen drar vekk den puta (moderator) ikke tro noen lar deg lande fint;)

 

good luck

 

Hva i granskauen er det du prater om?

Lenke til kommentar

Herregud, dette er jo helt sinnsykt.

 

Tingen er at man har brukt hvertfall 6k på en konsoll som foreløbig ikke leverer nært engang av det som ble sagt før lansering.

Jeg som ps3 eier føler at det har blitt penger ut av vinduet, i forhold til hva jeg hadde fått igjen av en xbox.

MEN jeg skal gi ps3 en sjangse, da jeg tror mye vil skje fremover.

Lenke til kommentar

Til trådstarter:

 

99% av forumet her ser ikke forbi maskinen, og på det som virkelig teller, nemmelig spilla. Diss kunne likesågodt bare kjøpt en mediapc, men tør ikke innrømme dette selv. Betyr det virkelig noe for deg om det er 50 eller 55 mill som eier samme konsoll som deg?

 

Isåfall, kjøp deg en pc, har hørt det er ganske mange av de.

(Dette går til alle andre som syter om grafikk, salgstall og videofunksjonalitet)

Lenke til kommentar

Boff3n: Nei salgstall betyr ikke så mye for meg, og det har jeg aldri sagt heller. Det som betyr noe er mange og gode spill, sånn at jeg har et godt utvalg, noe som faktisk begynner å komme seg. Jeg vil også ha et godt online tilbud, noe som egentlig enda suger på ps3, men som jeg har sagt tidligere sikkert kommer til å bli bedre med Home.

 

Det eneste som er bra med salgstall for min del er det fatum at da eier flere konsollen, og online spill blir bedre i og med at du har flere spill.

Jeg prøvde å spille COD4 i helga, men det var ekstremt vanskelig å finne game, selv om Amerikanerne og europeerne spiller sammen, OG det var dobbel xp denne helga. COD4 er nok det beste FPS spillet til ps3 så langt.

 

 

UrgeLOL: hehe, pc eiere krangler om hva som er best av mac, windows eller linux! :) Det er ihvertfall min erfaring, og for å være ærlig: Jeg er SKIKKELIG lei ''nerde krangler''

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Nå gikk jo denne tråden fullstendig over i fanboy krig.

 

Tingen er at om du skal vinne et marked med en konsoll, så må du nesten være først, og du må reklamere MYE. Det har xbox gjort, og spør du meg ser det ut som om de har vunnet denne krigen. PS3 kom sent inn på markedet, var ekstremt dyr, og hadde lite å by på, så da kunne det vel egentlig bare gå en vei, selv om den ikke enda har ''tapt''.

Nintendo wii derimot er jo en konsoll som er billigst, men den har jo ekstremt mangel på gode spill.

 

Ser ut som de har vunnet denne krigen? På hvilken måte har Xbox vunnet krigen? Det har gått to år siden 360 kom ut, ett år siden PS3 kom ut, denne "konsollkrigen" er ikke en gang i nærheten av å bli slutt.

 

Seff kan jeg lese, men du kan spare fanboy kommentaren, det som var poenget mitt.

Seff kommer ikke ps3 til å dominere som ps2 gjorde, hvis den når 120 mill solgte så går jorda crazy

men man kan ikke utelukke de fra å selge mest som du gjorde i din post, du kan vel ikke spå fremtiden??

 

Da er vi enig da.

 

Ja, og hvorfor tror du den solgte bedre enn alle andre da? Fordi den var best, og fordi Sony produserte den beste konsollen, fikk snappet til seg de beste spillene, og hadde en bra pris. Slik vant de konsollkrigen, men det er vel fanboy av meg å si det også?

 

Den selger faktisk ikke så mye mindre enn de andre konsollene som du tror heller. Vi har flere ganger slått både Xbox og Wii i antall solgte eksemplarer på en uke eller en måned. I japan har PS3 solgt best den siste tiden. Den er heller ikke dyrest lenger, det er ihvertfall snakk om noen hundrelapper. Koster et par hundre kroner mer enn 360'en, så det tar du nok feil. Eksklusivene kommer, og det vil faktisk du også se dersom du ser på releaselista for neste år.

 

Se litt mer på fakta og tall før du uttaler deg om at andre er fanboy, noe du faktisk ikke har noe grunnlag for å uttale deg om.

 

Vi? VI?

 

Det sier vel det meste.

 

Er det ditt eneste motargument? Forteller nok om hvor stort grunnlag du har for de latterlige utsagnene dine. Man støtter selskapet som produserer konsollen man kjøper, og har man støttet f.eks Sony helt siden PS1 blir man nesten en del av dem. Samme som når fotballsupportere sier "VI vant kampen igår", slutt å henge deg opp i smådetaljer og hold kjeft hvis du ikke kan komme med ordentlige motargumenter.

 

Og hvor får du fra at 360 selger så utrolig mye mer enn PS3 worldwide? Det er jo bare pisspreik, det finnes tall som beviser det motsatte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...