jennnereer Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har fått muligheten til å kjøpe et sett Polk/Momo MMC-690 til 1400 kroner. De er brukte men spiller ganske pent. Får jeg noe bedre til den prisen? Hvordan er Polk/Momo serien generelt? Har testet de på hjemmeforsterkeren og kan ikke finne noe galt med lyden. Er Polk noe å satse på? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har Polk Audio Db kassa på 2x12", og er meget fornøyd med den! Så Polk er absolutt noe å satse på =) Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har Polk Audio Db kassa på 2x12", og er meget fornøyd med den! Så Polk er absolutt noe å satse på =) Har nå testet MMC-690 i et par 6x9 kasser på hjemmekinoen og kan ikke si annet en at de er rå. nå er det selvfølgelig noen som har mer sensitive ører en det jeg har men jeg kunne ikke høre noe galt med lyden. Var _MYE_ bedre en frontsettet til til hjemmekinoen. Tror det blir Polk i resten av bilen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå