SineTwo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 NB: *Dette grunnes ikke overklokking eller dårlig kjøling, skjermkortet fungerer ellers veldig fint!* NB2: Skjermkort = XFX 8800gts (bruker Dvi->vga) Jeg får 'white noise' ved svarte scener i filmer o.l., på youtube og ellers mørke filmer. Dette skjer ikke ved divx/xvid avspilling såvidt jeg vet. En person fra #hardware.no mente det var den ene utgangen på XFX kortet mitt (8800gts). Så jeg får prøve å bruke den andre utgangen og si ifra om det blir noe bedre. Under har jeg lagt til et bilde for å bedre illustrere problemet, noen som har tips eller kommentarer til hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Først ville jeg prøvd; - nyeste driver fra Nvidia - prøvd å oppgradere Flashplayer (youtube bruker flash for å vise video) - eventuelt prøv en annen browser å vise youtube-filmer med og se om problemet forsvinner Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Skal prøve å oppgradere flash og se om det hjelper, jeg har nyeste nvidia drivere, men det skjer også under intro filen til Gears of War for pc. Men jeg har ikke testa GoW siden jeg hadde bytta gfx utgang. Skal prøve det du har sagt og se om det hjelper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå