Gå til innhold

(Kan slettes)Ipod døde etter innstalert Rockbox

Anbefalte innlegg

Hei, innstalerte rockbox på min ipod video 30 gb.

Alt funket fint. instalerte den etter boka.

Og så etter ca 5 min etter så døde den. Alt ble svart.

Prøvde og restarte den, men det funket ikke. Prøvde og plugge den i usb men den dukket ikke opp + at iTunes ikke finner spilleren heller.

Hva skal jeg gjøre?

kan jeg levere den inn på elkjøp (der jeg kjøpte den) og få dem til og fikse den? Den ble kjøpt no i sommer

Edit; Fikk den til og starte, men no finner jeg faen ikke sangene mine.

Hva skal jeg gjøre med det da?

Og hva er grunnen til at den bare døde og så sto den opp fra døde da jeg prøvde å restarte den før 5. gang

Edit2; Har no slettet rocbox siden ipoden klikket hele tiden, fant ikke musikken min og alt gikk tregt. Så no er det ikke no mer mening i denne tråden.

Endret av tja_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det samme har skjedd med meg også, og mange andre som har installert Rockbox. Men det er ikke noe farlig.

Problemet er at batteriet har for lite strøm til å starte opp, så du må vente til den blir helt utladet. Etter det kan du lade den opp igjen. Er i hvertfall det jeg har hørt skal være årsaken.

Når det kommer til Rockbox høres det ut som du burde prøve å reinstallere det, og lag databasen på nytt. Du burde ikke gi opp Rockbox bare på grunn av denne lille uheldige hendelsen, for tro meg; den gir deg mye mer frihet og valgmuligheter/instillinger (og faktisk litt bedre lyd) enn Apple-firmwaren noen gang kommer til å gi. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hadde nettopp ladet den opp, så er ikke strøm. Fikk den på etter og prøvd å restarta den flere ganger.

Og den låste seg om i gjenn flere ganger.

Og vær gang jeg fikk liv i den så hadde den fult med strøm

Så gidd ikke mer av Rockbox eller ipod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...