Qwseyvnd Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hei, jeg lurer på om Creative sin -Audigy Lydkortet er bra eller skal jeg velge -GameS. Fortissimo II eller annet? -Lite-On 24x/10x/40x for den er på 1195,- -Epox RAID kontroller PCI -Thermaltake Blue Orb -Artic Silver Jeg har ABIT KG7 u/raid MSI Starforce 8822 256mb DDR AMD Athlon 1,4ghz IBM 40gb 75gxp Memorex DVD 16x/48x Sony 52x Qwseyvnd Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 gå for Audigy Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Tror jeg hadde gått for Audigy. Lite-On brennern er bra den.. samtidig en hyggelig pris. Arctic Silver er et must. EPoX raid kontroller? Hvor mye koster den egentlig? Må si jeg setter et lite spørsmålstegn ved hvor BRA den er.. vil også si at den billigste RAID-kontrolleren jeg har sett (som ikke er onboard, men pci) var Adaptec og kostet 1200,-kr! :sad: Det er dyyrt. Men så er det også skikkelig RAID.. EPoX kontrolleren er vel ikke SÅ dyr? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Sats Audigy. Jeg har et Hercules Gamesurround Fortissimo i èn pc, og et SB Live Player 5.1 i en annen.. gjett hvilken som ikke fungerer som den skal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå