Gå til innhold

Trenger hjelp til ny PC ferdigbygd fra firma

Anbefalte innlegg

Skal bytte ut min snart 6 år gamle box. P4 2,8 mhz med 2 gb ram. Den begynner å bli vel sliten...

Maskinen skal brukes til spilling, foto og videoredigering.

Budsjett fra 8 lapper og opp... Maks 12.000,-

Har skjerm. Samt en TV i stua, ca. 4 meter unna gjennom en vegg. (Plasma Pioner 42) Ønsker å bruke et kort som støtter HDMI slik at jeg får best bilde og lyd.

Blåtann tastatur og mus slik at jeg kan sitte i stua og styre maskinen når musikk/bilder og video skal kjøres. Har prøvd med vanlig trådløst og det ble for dårlig rekkevidde på tastatur/mus.

Intel prosessor er å foretrekke da den går stillere og kona klager på bråk fra gammelmaskinen ;-)

min 2-3 gb ram

godt med lagringsplass selv om jeg bruker 3 ekstrne HDèr. Min 500 GB?

Bra skjermkort. men ikke nødvendigvis det aller råeste/dyreste. Spiller nå BF og Call of Duty.

Vil fortsette med Vista og her er det vel enkelte kort som er bedre egnet?

Kortleser i front

Bra med USB og 1-2 firewire

Har PS3. Er det noen brennere som kan brenne i Blue Ray?

Ser at de fleste på forumet er selvbyggere. Det er noe jeg selv foretrekker. Men tenkte å prøve noen nytt denne gangen ;-) Lite tid med travel jobb og unger i fleng ;-)

Har trålet nettet og databutikkene i Møllergata i Oslo. Men en liten jungel. Samt at det er ei stund jeg oppdaterte meg på det siste innen hardvare.

Noen som nylig har kjøpt en bra box som de er fornøyd med så setter jeg pris på tips om dette.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...