L4ss3 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei, Har litt problemer med routeren min for tiden. Hadde samme problemet med den gamle. For å komme inn på webgrensesnittet til routeren så må jeg restarte den ( Ta ut og inn kontakta ). Da kommer jeg inn i ca en halvtime før jeg ikke får tilgang lenger. Den finner ikke routeren liksom. Internett osv fungerer helt fint. Men er bare det at det er greit å komme inn der uten å måtte restarte routeren hele tiden =) Noen som vet hvorfor? Er en CNet Wireless-G MIMO Forrige routeren var en jensen of scandinavia.. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har du sjekket at routeren kjører siste tilgjengelige firmware? Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Nei den hadde ikke det. Og det skjedde ikke noe etter at jeg prøvde å installere nyere. Den reboota bare og ingenting funka. Ikke webgrensesnittet engang. Får ikke resetta heller =\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå