RBW Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
genstian Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 På spørsmål 2 så tror jeg svar alternativene er feil. Har telt dem selv og kom ikke frem til noen av svar alternativene. Gikk for det nærmeste. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tja... når jeg talte kom jeg frem til et av forslagene, men mulig jeg telte feil... Lenke til kommentar
SCE_Moonshade Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Japp det er feil i alternativene. Tok det svaret som lå nærmest. Har både tellet og sjekket opp på nett. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har telt 10 ganger nå. Og hver gang telte jeg 1 under det ene alternativet. Så jeg svarte det som var nærmest Lenke til kommentar
foffle Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hehe. Samma problemet her. Så jeg tok også nærmeste svaralternativ. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har også talt en rekke ganger på en slik kjøler og tro meg, jeg kommer til et av alternativene hver gang. Lenke til kommentar
foffle Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Men du er vel så heldig at du har en for hånden Men jeg skal telle et par ganger til, så får vi se om jeg tar feil... Lenke til kommentar
RBW Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Da har jeg talt enda en gang på kjøleren jeg sitter med her og tre ganger på et bilde fra produktsidene til OCZ borte i statene. Det er en forskjell i antallet lameller, men ikke mer enn +/- 1. Lenke til kommentar
foffle Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Nice. Så da er strengt tatt bildene ikke overens med kjøleren du sitter med. Hehe. Jaja. Jeg har talt tre ganger til og kommet frem til at det "rette " alternativet ikke stemmer med bildene fra OCZ. Menmen. Du kunne jo legge en kommentar i konkurransesiden om at det er slik.. Eller "+- 1" foran alternativene Endret 7. desember 2007 av Zopilote Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Eg kom nå frem til et av alternativene. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg også kom fram til et annet svar, men tok det som var nærmest ja Blir ukens vinnerne annonsert i dag? Lenke til kommentar
mungo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vinnerne av konkurransene vil bli offentliggjort i en ukentlig artikkel. Jeg talte på bildene som ligger i prisguiden (to forskjellige) og kom frem til ett av alternativene begge gangene i tillegg til utslitte blunkemuskler Når det gjaldt hvem som har laget ICene på minnet sleit jeg en del med å finne svaret, men jeg tror jeg har tippet riktig. God helg folkens! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tellte jeg også.. Først 10 ganger som jeg kom en under, så fant jeg et annet bilde og telte +1 Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ja er som folk sier kommer fram til en for litte .. Lenke til kommentar
Niern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har telt 10 ganger nå. Og hver gang telte jeg 1 under det ene alternativet. Så jeg svarte det som var nærmest Samma her =) Hw.no på tide og investere i nye briller =p? Lenke til kommentar
NAX228 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Da er vi enige om det! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Utrolig hva vi får oss til å gjøre for en julekalender.. Litt moro må en stakar ha.. hehe. denne var faktisk ganske enkel. Men hva med å ha et bilde på kalenderen som faktisk stemmer Er vel kanskje en del av utfordringen.. Kjempemoro med kalender da... øya er fremdeles ikke helt bra, men skit au, gøy skal man ha. God helg alle sammen Endret 7. desember 2007 av Dewil Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 hva i huleste er en IC-produsent???? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) kan jo ikke hjelpe, for da minsker mine sjanser til å vinne. dette har jeg lyst på. Endret 7. desember 2007 av Exentler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå