madkris Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 jeg satt å spillte litt cod4 og jeg tok pause, middag ved matbordet, og jeg gikk ut til ps3 fronten. Når jeg omsider kom tilbake og jeg prøvde å starte spille igjen så fikk jeg en feil meldig "error in booting the disc" eller tilnærmet. Jeg spillte fint helt til jeg kom tilbake fra midagen og så skjer det her... Jeg tok ut plata ig så at det var ripe som var 1,5cm lang fra midten av plata, den var så klart delt. Hvordan i huleste har dette skjedd, jeg får jo ikke disc ikonet opp engang nå... Kan jeg levere platen tilbake tii butikken eller var det pga jeg spillte cod4 engang og så gikk strømmen! hjelp - Kristoffer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har du testet andre spill? Står konsollen støtt? Er fullt mulig BR-drevet er defekt, er ein hpndfull personer her inne so har hatt trøbbel med at konsollen ikkje vil lese discer, men ingen som har fått platene sine havarert enda meiner eg Lenke til kommentar
madkris Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Jeg har spillt mer Final Fantasy enn cod4. Ei bray plate er vel feitere en andre ps1 eller ps2, helt erlig så veit jeg ikke. Jeg titter innom spaceworld og ser om jeg kan få noe hjelp. Ingen Free-for-all runder på lenge da... Eller ærlig som noen vil skriv. Jeg siter på ps3'en å skriver Endret 7. desember 2007 av madkris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå