RyanReynolds Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg håper flere her inne sitter med kunnskaper om denne fantastiske tv-serien. Reglene er ganske enkle. Bare svar på foregående spørsmål og legg inn et nytt. (Om du er sikker på at du har rett svar da) Da begynner jeg med et enkelt spørsmål.. 1. Hva er hele navnet til Berg? Her er en quiz om Pizzagjengen som jeg har laget på start.no KLIKK MEG Endret 3. januar 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Ingen som kan dette? Pizzagjengen går på TV nå. Hverdager 18.00 Lenke til kommentar
nosync Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tror heller det er at ingen som bryr seg. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Tror heller det er at ingen som bryr seg. Nei, det kommer nok noen fornuftige etter hvert. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Pizza gjengen er genialt, men har uheldigvis ikke fått sett så mye på det.. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Må bare dra denne tråden opp en gang til. Det kan jo hende at det er flere enn meg som digger denne tv-serien. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tror ikke den er så kjent, hvis jeg nevner den i mine kretser så er det ingen som har hørt om den hvertfall Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Da begynner jeg med et enkelt spørsmål.. 1. Hva er hele navnet til Berg? Micheal Leslie Bergen. Genial serie. EDIT: Spørsmål: Hvor (hvilken stat) foregår serien? Endret 30. desember 2007 av Knewt Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Boston Det er vel rett! Har du et nytt spørsmål? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvem døde da vinduene i leiligheten til guttene ble fjernet? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Fisken til Berg døde. Den het vel noe sånt som "Claus" eller "Claws". Nytt spørsmål: Hva heter sjefen til Pete & Berg på Beacon Street? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nå kommer et unødvendig innlegg: Syntes dere virkelig denne serien er bra? Friends, Scrubs, thats 70 show eier så sykt mye mer enn denne serien, syntes den er fantastisk dårlig jeg da..... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Nå kommer et unødvendig innlegg: Syntes dere virkelig denne serien er bra?Friends, Scrubs, thats 70 show eier så sykt mye mer enn denne serien, syntes den er fantastisk dårlig jeg da..... Nei, vi synes ikke denne tv-serien er bra. Vi bare har en quiz om den for moro skyld. Hvis du vil diskutere hvilke tv-serier som er best kan du opprette en tråd om det, hvis det ikke allerede finnes en? Da fortsetter vi! Hva heter sjefen til Pete & Berg på Beacon Street? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 var det ikke bill ? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 var det ikke bill ? Riktig! Nytt spørsmål? Hvis du ikke har noen kan jeg komme med et.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Berg er plutselig ikke nr.1 på alle testene , hvem gjor det bedre enn han på testene? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Berg er plutselig ikke nr.1 på alle testene , hvem gjor det bedre enn han på testene? Ashley. Nytt spørsmål: Hva drikker Ashley når hun og Berg er på sin første date? Og hva slags spill spiller de? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Berg er plutselig ikke nr.1 på alle testene , hvem gjor det bedre enn han på testene? Ashley. Nytt spørsmål: Hva drikker Ashley når hun og Berg er på sin første date? Og hva slags spill spiller de? ashley drikker eple-juice , berg prøver å få henne full dagen før den store prøven ... men så var det asheley så lurte han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå