Gå til innhold

Canon 40D eller Nikon D80 til jentehender?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bør bli en bra julekveld for deg når hun får det pakken der ;)

Hehe, Ja vi får satse på det. Slitne småbarnsfedre må finne på noe lurt for å get lucky på julekvelden vet du.

Gleder meg utrolig til hun skal pakke opp vidunderet, men er fortsatt litt forbanna på meg selv for at jeg ikke tok sjansen på å holde det hemmelig. Da hadde jeg nok ikke endt opp med denne pakken, så alt i alt var det vel lurt. Portrett objektivet vet hun ikke om, men det bli liksom ikke det samme...

Gleder meg jo mer enn middels til å tafse på kameraet selv også da. Får nok låne det litt av og til :wee:

Forøvrig takk til Zimon for minnekort tips. Har tenkt at det er lurt å ha et ekstra, men har ikke tenkt på at det er nødvendig hvis du sletter et bilde ved et uhell og er redd for å skrive over.

God jul folkens.

Lenke til kommentar
Fytti katta, for en pakke!!! Det der må jo være tiårets julegave.. Litt misunnelig her nå..

Littt? Veldig misunnelig.

Det eneste som mangler her, er en 70-200mm f/4 IS og en tur til Afrika :)

Tom

Hehe, der sa du noe.

Bare synd at kontoen er skrapt

Tror faktisk det neste tilskuddet vil bli en Sigma 50-150 2.8, men det blir nok en liten stund til.

Lenke til kommentar
Gratulere med gave kjøpet hilsen en som knappt har råd til et kamera til 1000 kr

Du kan trøste deg med at den eneste grunnen til at jeg hadde råd til dette er at jeg har jobbet 450 timer overtid i år. Som om ikke det var nok består jobben av å være revisor...

Lenke til kommentar

Dersom noen i omgangskretsen lurer på hva dama di ønsker seg til jul kan du jo også si: motlysblender til zoomen og softbox til blitzen. Begge deler er greie å ha til dette utstyret.

Og ja, denne pakka kommer dere nok til å krangle om å få bruke! Blir nok 450 timer overtid neste år også dette, slik at du kan finansierer ditt eget kamera :D

Lenke til kommentar
Dersom noen i omgangskretsen lurer på hva dama di ønsker seg til jul kan du jo også si: motlysblender til zoomen og softbox til blitzen. Begge deler er greie å ha til dette utstyret.

Det er nok ikke så dumt tilbehør det nei. Takk for tipset.

Og ja, denne pakka kommer dere nok til å krangle om å få bruke! Blir nok 450 timer overtid neste år også dette, slik at du kan finansierer ditt eget kamera :D

hehe, men da skal jeg ha 50D isåfall :D

Lenke til kommentar
Gratulere med gave kjøpet hilsen en som knappt har råd til et kamera til 1000 kr

Du kan trøste deg med at den eneste grunnen til at jeg hadde råd til dette er at jeg har jobbet 450 timer overtid i år. Som om ikke det var nok består jobben av å være revisor...

450 timer ja ja i bygge bransjen regnes det som lørdags kos men jeg jobber ikke lenger der da jeg har hoppa fra ca 1500 timer overtid til å bli uføretrygda å det er veldig morrro kan du tro.

NEI jeg mener oppriktig GRATULERE MED GAVE KJØP

Lenke til kommentar

Hehe, takk skal du ha Kvase.

Likte illustrasjonen din.

Ikke så kult å være uføretrygdet sikkert.

Enhver ville nok ha blitt uføretrygdet av å jobbe 1500 timer overtid. Hørtes ikke bra ut. Jeg syns det er for mye med 450.

Man skal jo ha tid til å ta bilder også.

Kjekt at flere synes dette er en flott gave.

Det synes selvfølgelig jeg også. Pleier ikke gi så heftige gaver..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...