freerun Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Vinteren har kommet, og som vanlig merker jeg at huden får gjennomgå. Tørrere, blekere dvaskere. Skal jeg følge samme prosedyre som årene i forvegen, å gi blanke. Huden får ordne opp i dette sjøl! Eller skal jeg ta en liten kikk på hva som faktisk fins. Et kjapt søk hos google gav meg dette svaret: ""Must have" produkter: Rens og Tonic: Fjerner smuss og døde hudceller. Krem: Binder fuktighet i huden og tilfører bla antioksidanter. Øyne. Trenger egen krem pga dens tynne struktur. Vi forebygger kråkeføtter! Leppe: Javisst, egen balsam du bruker på kvelden. Tørre lepper er lite kyssbare! Skrubb: Fjerner effektivt døde hudceller, umiddelbart ser huden fresh ut. Solfaktor: Hver eneste dag uansett årstid!" <----- Solfaktor hver dag! ?! 6 produkter! Og det er bare musthavs. . . Men jeg synes det er vanskelig å ta sånne svar seriøst, da de som skriver det, er de som vil tjene penger på at folk benytter seg av disse produktene. Noen gutter som bruker noen form for hudpleie, og synes dette gir klare utslag? (admin: kunne egentlig ha tenkt meg en poll, antall personer som bruker fuktighetskrem, rensing, ingen ting.) Lenke til kommentar
jøgleren Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Sollys er den beste kilden til en renere ud. Det tørkere ut kviser og uren hud. Solarium er jo et alternativ. Er kanskje litt soss, femi..men hva faen...Hvis det hjelper deg..så hvorfor ikke:D Hudkremer er ofte oppskrytt, liten effekt. Ansiktsmaske går jo an å bruke da^^ hehe Lenke til kommentar
freerun Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Kunne kanskje vurdert solarium, men tar mye tid. Og tror egentlig ikke det hjelper så mye mot tørr hud. Pluss at langtidseffekten av soling ikke akkurat er helt ideelle. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Bruker selv ansiktsrens, fuktighetskrem, "nattkrem" og peeiling (Alt fra Biotherm), og ja, de fungerer. Og er sjelden jeg føler meg bedre enn etter en lang tid på badet hvor huden har fått en skikkelig gjennomgang Endret 12. desember 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg bruker bare en fuktighetskrem, og en facewash-krem sak. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Fuktighetskrem her Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg begynte å bli litt småirritert over hudproblemer etter barering, så jeg tok meg en liten tur ned på apoteket og hamstret Vichy for 400 kroner. Rense gel, Tonic og krem, hoppet over nattkrem, dekkstift, og en sånn sak til å tørke ut kviser. Synes den serien fungerte veldig bra, føler at huden blir fresh og ser mye friskere ut. Jeg har dog hatt problemer med en del kviser og urenheter siden jeg var 12-13, er 18nå og mesteparten har forsvunnet. Det er nesten litt synd at jeg ikke hadde skikkelig pizzatryne, fordi da hadde sikkert legen hjulpet meg. Hadde bare en eller to dype kviser, men så snart en forsvant, så poppet en ny opp. Ikke noe som plaget meg veldig, men jeg klarte ikke å la vær å ta på de, så det ble litt betent innimellom. Uansett, Vichy her, anbefales. Jeg har tidligere testet en annen serie, med hvite tuber, og blå/grønn stripe. Den skoldet ansiktet mitt og jeg var "solbrent" i flere uker etterpå. Vichy er veldig skånsom og ikke for mye dilldall. Hva er forskjellen på rensegel og peeling? Har aldri satt meg inn i kosmetikkens verden. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Bruker Clinique's serie med tre trinn om morgenen og kveld. I tillegg prøver jeg å få inn i hvertfall 25 minutter sol/uken, nå som jeg bor på disse breddegrader... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Ville gått til innkjøp av den til Loreal, fordi DU også fortjener det [/joke] Men, ja, den er flott. Digg lukt, og man føler seg faktisk friskere, eller så er det fordi kremen er litt kaldere enn alt mulig rundt meg, så jeg har liksom ikke noe annet valg enn å komme litt i sjokk. Ville kjøpt på f.eks rema1000, mye bedre pris der enn damebutikker (Vita o.l) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg bruker en serie L'oreal produkter til forskjellige ting. For ikke å irritere huden etter barbering, bruker jeg L'oreal anti-irritation skin care, etter sol bruker jeg L'oreal hydra energetic anti-dull skin, hver morgen og kveld bruker jeg L'oreal anti-tightness foaming cleansing gel, og for å få huden til å se frisk ut, bruker jeg L'oreal hydra energetic anti-fatigue lotion. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Finnes mye bra produkter: For lepper er dette den beste noensinne: Lab Series Skincare for Men: Instant Moisture Lip Balm. Utenom dette har jeg også mange produkter fra Biotherm som faktisk er veldig gode, samt YSL har et par gode fuktighetskremer for hele kroppen. Endret 27. desember 2007 av Cape Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Hva er forskjellen på rensegel og peeling? Har aldri satt meg inn i kosmetikkens verden. Rensegel bruker du daglig, mens peeling (eller skrubb) bruker du 1-3 ganger i uka. Syns blant annet denne siden forklarer fint hva produktene er og hva de brukes til. Er jo masse forskjellige produkter, og ikke alltid like enkelt å vite hva alt er til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå