nitro29 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hei, har vurdert en HTC Tytn II som min neste mobil og har kikka litt på utenlandske nettbutikker,igjen.. I den forbindelse lurer jeg på om det er mulig å programmere tastene i tastaturet til å fungere med æøå. Jeg har hørt at det går å programmere så du kan bruke med touch-displayet, men da faller litt av vitsen bort for min del. så på en venns norske tytn II, der var æøå "innarbeidet" i piltastene.. og hvordan er muligheten for å flashe til norsk eller skandinavisk språkpakke. takker for alle svar! Endret 6. desember 2007 av nitro29 Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei, har vurdert en HTC Tytn II som min neste mobil og har kikka litt på utenlandske nettbutikker,igjen.. I den forbindelse lurer jeg på om det er mulig å programmere tastene i tastaturet til å fungere med æøå. Jeg har hørt at det går å programmere så du kan bruke med touch-displayet, men da faller litt av vitsen bort for min del. så på en venns norske tytn II, der var æøå "innarbeidet" i piltastene.. og hvordan er muligheten for å flashe til norsk eller skandinavisk språkpakke. takker for alle svar! Skal være fullt mulig å få få flashet den med skandinavisk ROM slik at du får æøå, men er en mulighet for at du må bruke en customrom. http://forum.xda-developers.com/index.php Se etter "Kaiser" (HTCs interne navn på tytn II), der finner du nok all informasjonen du trenger. Evt kan du også sjekke forumet til smartmobil.no. Lenke til kommentar
nitro29 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Hei, har vurdert en HTC Tytn II som min neste mobil og har kikka litt på utenlandske nettbutikker,igjen.. I den forbindelse lurer jeg på om det er mulig å programmere tastene i tastaturet til å fungere med æøå. Jeg har hørt at det går å programmere så du kan bruke med touch-displayet, men da faller litt av vitsen bort for min del. så på en venns norske tytn II, der var æøå "innarbeidet" i piltastene.. og hvordan er muligheten for å flashe til norsk eller skandinavisk språkpakke. takker for alle svar! Skal være fullt mulig å få få flashet den med skandinavisk ROM slik at du får æøå, men er en mulighet for at du må bruke en customrom. http://forum.xda-developers.com/index.php Se etter "Kaiser" (HTCs interne navn på tytn II), der finner du nok all informasjonen du trenger. Evt kan du også sjekke forumet til smartmobil.no. takker og bukker for svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå