Squire Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Lurer fælt på hva slags programfag jeg skal velge til neste år. Går første året på allmenn og ser helst at jeg velger et programfag innenfor samfunnsfag og økonomi. Har aldri vært en kløpper i verken algebra eller fransk grammatikk, så språkfag eller realfag er utelukket. De følgende fagene jeg da kan velge er: - Rettslære - Historie og filosofi - Næringslivsøkonomi - Sosialkunnskap - Sosial og sosialantropologi - Politikk og menneskerettigheter - Markedsføring og ledelse - Samfunnsfagsøkonomi - Samfunnsgeografi Av disse fagene kan jeg kun velge tre. Er det noen som har noe erfaring med noen av disse fagene eller har tips til hva jeg burde velge? Er på jakt etter et fag som er forholdsvis enkelt og som ikke krever at man jobber rævva av seg (det finnes tross alt ting som er viktigere enn skolen). Kom gjerne med deres erfaring og innspill. På forhånd takk... Lenke til kommentar
Yoda211 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 har ikkje erfaring med nokon av dei, men eg ville valgt faga mine etter: 1. dei eg ev. treng for å komme inn på den linja eg har tenkt å søke på seinare. 2. dei eg er mest interesert i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå