K.. Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Der var det gjort! Hva skal du bruke dette til? \o/ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Den første koppen var grim, kanskje en bra(finnes det?) designerkopp, men å faktisk drikke fra den hadde vært for vanskelig. Lykke til med koppen din! Synes håndtaket ser ut som en sexleke... Endret 7. desember 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Da var det gjort.. Merkelig design på den nederse koppen.. ^^ Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) takk for svar folkens!! har rundt 250 nå! Studerer produktdesign på høgskolen i akershus og holder på å lære om markedsføring. (bruker denne undersøkelsen i oppgaven vi har i dette faget) Mulig det blir grunnlaget for en koppeidé jeg har liggende i bakhodet.. Grunnen til at jeg har den nederste koppen der er at jeg vil se om dere er tilbøyelige for en litt annerledes form, mot at den kanskje er litt rar å holde i:) (formen på bildet har forøvrig ingenting med hva jeg tenker å lage) Endret 7. desember 2007 av enmannen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Pesronlig synes jeg den formen var å ta det for langt. Jeg er glad i litt spesielle kopper men den skal også være behagelig å holde i handa. Yndlingskoppen min er faktisk litt inspirert av gamle drikkehorn hvor hanken kommer nedenfra og opp men ikke møter koppen igjen. (håper du skjønner sånn ca hvordan jeg mener) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå