enmannen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hadde tenkt å poste dette i Annet kategorien, men den var stengt! Jeg trenger sårt svar på en spørreundersøkelse jeg laget med Surveymonkey, og hadde satt pris på om dere klikket denne linken og svarte på 5 avkrysningsspørsmål. Går kjempefort! http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=agYT...j_2bYvxbg_3d_3d Takk! Da får folk vite om surveymonkey som er en fin og gratis måte å lage/behandle spørreundersøkelser på, og jeg får svar på noe jeg trenger til en oppgave. (Noen som har tips om hvordan jeg kan få flere svar? Andre forum/mail-lister osv?) Endret 7. desember 2007 av enmannen Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) takk folkens, kult EDIT: keep going:) Endret 6. desember 2007 av enmannen Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 I has contributed to teh caiz! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 mission complete Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Da var det gjort Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Done, done, and done....and done. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 The survey is currently closed... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg ville også delta, og så får jeg ikke fordi den er stengt? Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Søren! Så ikke at maks antall svar var 100 på basic account! Har oppgradert nå, fortsett å svare! Tusen takk:) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Et innlegg kun inneholdende en smiley (+ en quote da) er slettet da dette regnes som spam. On-Topic: Da har jeg tatt undersøkelsen. Men hvis du vil ha et litt mer representativt utvalg ville jeg få mennesker fra andre deler av samfunnslaget til å delta. Nå får du jo bare med ressurssterke mennesker som liker å debattere på fora. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Done! Noe får meg til å tro at du skal lage kopper? :O Endret 7. desember 2007 av Matland Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Den med potetnese var jo litt kul, da, men tror ikke jeg ville kjøpe den til meg selv. og har selvsagt stemt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå