Hestehodet Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei, Vant noe på en auksjon på nettet og selgeren har ikkje PayPal. Det eneste han tar er credit card(VISA) Hvordan skal jeg gå fram når jeg skal betale til ham? Fra Hestehodet Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Send han all infoen som står på kortet ditt, helst personnummeret ditt og samtlige pinkoder du har også. Carl Lenke til kommentar
Hestehodet Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Morsomt Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 logg deg inn på din netbank og overfør pengene til kontoen hans. men jeg hadde vært skeptisk til å betale før jeg fikk varen. se om han kan sende varen og du kan betale med postoppkrav, tror jeg det heter. Lenke til kommentar
Hestehodet Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Takker for svar! Dette er en amerikansk auksjon, vil det bli noe problem og sende over da via nettbank til hans konto? Har de samme kontotyepr som oss? like mange tall og slikt? Hestehodet Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 For å overføre penger til en konto i utlandet kan du ta en titt på denne tråden. Lenke til kommentar
Hestehodet Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Takke for link, Har sjekket den Noen som har gjort dette selv før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå