Bear^ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har Turbine gjort det så kronglete at jeg ikke får kjøpe meg en subscription på min 7 dagers trial? Jeg har forsøkt å klikke på alle buy knapper jeg ser men får bare opp at det kun er tilgjengelig for enkelte regioner og ikke Norge. Så må jeg faktisk kjøpe spillet i butikken for å få en CD-key for å få laget en subscription? Om så har Turbine nettopp gått glipp av en kunde. Eller finnes det en annen måte jeg ikke har funnet ut av? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Irriterte meg over akkurat det samme, du må nok ut å kjøpe boksen bare for å få cd-key'en. Du får jo 30 dager med på kjøpet, så det er ett lite lyspunk Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dette høres ikke akkurat ut som en genistrek fra Turbine nei, er jo mange som ikke gidder å drasse ned til butikken, og heller vil bruke sin trial kode. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Som med WoW fant jeg nå ut at jeg egentlig hadde lastet ned US versjonen av spillet. Hva er så vanskelig for disse selskapene å faktisk gjøre meg oppmerksom på at jeg laster ned US versjonen når jeg velger land? Dog med WoW fikk jeg likevell kjøpe meg en registreringsnøkkel til spillet uten noe problemer. Tok 2 sekunder før jeg hadde full account. Ser ikke hvofor Turbine har laget en slik vanskelig løsning. Fant ut at Europe faktisk har sin egen 7 dag trial, men det fikk jeg selvfølgelig ikke vite før jeg var ferdig med min US konto. Sigh, jeg gir opp. Holder meg til de spillene jeg har. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Som med WoW fant jeg nå ut at jeg egentlig hadde lastet ned US versjonen av spillet. Hva er så vanskelig for disse selskapene å faktisk gjøre meg oppmerksom på at jeg laster ned US versjonen når jeg velger land? Dog med WoW fikk jeg likevell kjøpe meg en registreringsnøkkel til spillet uten noe problemer. Tok 2 sekunder før jeg hadde full account. Ser ikke hvofor Turbine har laget en slik vanskelig løsning. Fant ut at Europe faktisk har sin egen 7 dag trial, men det fikk jeg selvfølgelig ikke vite før jeg var ferdig med min US konto. Sigh, jeg gir opp. Holder meg til de spillene jeg har. Alternativt; Kjøp spillet? Er da ikke så vanskelig å komme seg til en eller annen spillbutikk... Eventuelt kan du bestille fra nett. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg har en mangelvare som mange tar for gitt, tid. Jeg er på jobb frem til 5 og når jeg er ferdig der så er naturligvis alle spillbutikkene opptatt. Samt, jeg synes det er en irriterende tungvint løsning Turbine har valgt. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Stenger nettbutikkene klokka 5? :S Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Lastet også ned US versjonen, og har liten lyst å skifte til den europeiske. Håper jeg kan bruke en norsk CD-key for å oppgradere den amerikanske versjonen.. Noen som kan bekrefte dette? Hvis ikke så bestiller jeg fra USA nå, siden jeg ikke får spilt noe særlig før nyåret uansett.. Endret 23. desember 2007 av Kanius Lenke til kommentar
BMen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kan jo bare kjøpe cd-key fra offgamers.com...Jeg har selv erfaring fra den siden, kjøpte selv LOTRO der, men minusett er jo at du ikke har cd-ene, men det er bare til å laste ned igjen De har link til torrent som ikke tar så lang tid å laste ned så INGEN problem det Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Det var da utrolig til styr med den siden der, ReWqniZ. De må tydeligvis ringe meg for et eller annet nå, etter at jeg har bestilt lotro der.. Endret 26. desember 2007 av Kanius Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Men altså, et lite tips, bestill dere EU versjon på komplett.no, den koster bare 99kr, istedet for 3-400kr på andre nettbutikker og spillbutikker.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Mhm.. Så gamecard på cdon.com til 219, der kan du altså spare 30kr. Spillet koster der 110kr Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Men altså, et lite tips, bestill dere EU versjon på komplett.no, den koster bare 99kr, istedet for 3-400kr på andre nettbutikker og spillbutikker.. Tuller du?! På butikkene jeg har sett koster den 500 kroner. Så jeg trenger bare denne boksen for å spille i 1 måned, + game card`når det trengs? I så fall har Middle Earth fått en ny innbygger. Edit: Ser play.com har gold edition for 185 kroner. Men den er temporarily out of stock. Endret 12. januar 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=9764 Skjønner ikke helt problemet. Hvorfor er det så ille å kjøpe boksen? Det er greit å ha DVD-en når du må installere på nytt. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bedre å laste ned egentlig... Installere for så og laste ned flere gb med patch...Bedre å laste ned alt i en smeck.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men altså, et lite tips, bestill dere EU versjon på komplett.no, den koster bare 99kr, istedet for 3-400kr på andre nettbutikker og spillbutikker.. Tuller du?! På butikkene jeg har sett koster den 500 kroner. Så jeg trenger bare denne boksen for å spille i 1 måned, + game card`når det trengs? I så fall har Middle Earth fått en ny innbygger. Edit: Ser play.com har gold edition for 185 kroner. Men den er temporarily out of stock. Pass på å ikke gå i fella: kjøpe fra USA og få US versjon Lenke til kommentar
Terwyn Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) jeg kjøpte shadows of angmar 60 days gamecard i dag... trodde jeg kjøpte spillet pluss de 60 dagene liksom. er dette feil? Endret 16. januar 2008 av Terwyn Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Den linken sa meg meget lite... Edit: Hvis du har kjøpt et gamecard for 60 dager, så får du nok ikke spillet nei Men du kan kjøpe det for 99kr på komplett, og det er jo ikke så mye: Komplett Endret 16. januar 2008 av stalker. Lenke til kommentar
Terwyn Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Den linken sa meg meget lite... Edit: Hvis du har kjøpt et gamecard for 60 dager, så får du nok ikke spillet nei Åååh er det mulig?????? jaja samma faen, da slipper jeg å vente i noen dager på at "spillet" skal komme i posten. I morgen spurter jeg så fort jeg kan makte ned til spaceworld tenker jeg. Begynner å bli utolmodig på å spille Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Med tanke på at spillet koster 399kr på Spaceworld så kan det jo lønne seg å vente et par dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå