Gå til innhold

[LOTRO]Må jeg faktisk kjøpe boksen?

Anbefalte innlegg

Har Turbine gjort det så kronglete at jeg ikke får kjøpe meg en subscription på min 7 dagers trial? Jeg har forsøkt å klikke på alle buy knapper jeg ser men får bare opp at det kun er tilgjengelig for enkelte regioner og ikke Norge.

Så må jeg faktisk kjøpe spillet i butikken for å få en CD-key for å få laget en subscription? Om så har Turbine nettopp gått glipp av en kunde. Eller finnes det en annen måte jeg ikke har funnet ut av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som med WoW fant jeg nå ut at jeg egentlig hadde lastet ned US versjonen av spillet. Hva er så vanskelig for disse selskapene å faktisk gjøre meg oppmerksom på at jeg laster ned US versjonen når jeg velger land?

Dog med WoW fikk jeg likevell kjøpe meg en registreringsnøkkel til spillet uten noe problemer. Tok 2 sekunder før jeg hadde full account.

Ser ikke hvofor Turbine har laget en slik vanskelig løsning. Fant ut at Europe faktisk har sin egen 7 dag trial, men det fikk jeg selvfølgelig ikke vite før jeg var ferdig med min US konto.

Sigh, jeg gir opp. Holder meg til de spillene jeg har.

Lenke til kommentar
Som med WoW fant jeg nå ut at jeg egentlig hadde lastet ned US versjonen av spillet. Hva er så vanskelig for disse selskapene å faktisk gjøre meg oppmerksom på at jeg laster ned US versjonen når jeg velger land?

Dog med WoW fikk jeg likevell kjøpe meg en registreringsnøkkel til spillet uten noe problemer. Tok 2 sekunder før jeg hadde full account.

Ser ikke hvofor Turbine har laget en slik vanskelig løsning. Fant ut at Europe faktisk har sin egen 7 dag trial, men det fikk jeg selvfølgelig ikke vite før jeg var ferdig med min US konto.

Sigh, jeg gir opp. Holder meg til de spillene jeg har.

Alternativt; Kjøp spillet? Er da ikke så vanskelig å komme seg til en eller annen spillbutikk... Eventuelt kan du bestille fra nett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lastet også ned US versjonen, og har liten lyst å skifte til den europeiske. Håper jeg kan bruke en norsk CD-key for å oppgradere den amerikanske versjonen.. Noen som kan bekrefte dette? Hvis ikke så bestiller jeg fra USA nå, siden jeg ikke får spilt noe særlig før nyåret uansett..

Endret av Kanius
Lenke til kommentar

Kan jo bare kjøpe cd-key fra offgamers.com...Jeg har selv erfaring fra den siden, kjøpte selv LOTRO der, men minusett er jo at du ikke har cd-ene, men det er bare til å laste ned igjen ;) De har link til torrent som ikke tar så lang tid å laste ned så INGEN problem det ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Men altså, et lite tips, bestill dere EU versjon på komplett.no, den koster bare 99kr, istedet for 3-400kr på andre nettbutikker og spillbutikker.. :)

Tuller du?! På butikkene jeg har sett koster den 500 kroner. Så jeg trenger bare denne boksen for å spille i 1 måned, + game card`når det trengs?

I så fall har Middle Earth fått en ny innbygger. :)

Edit: Ser play.com har gold edition for 185 kroner. Men den er temporarily out of stock.

Endret av Odd Ball
Lenke til kommentar
Men altså, et lite tips, bestill dere EU versjon på komplett.no, den koster bare 99kr, istedet for 3-400kr på andre nettbutikker og spillbutikker.. :)

Tuller du?! På butikkene jeg har sett koster den 500 kroner. Så jeg trenger bare denne boksen for å spille i 1 måned, + game card`når det trengs?

I så fall har Middle Earth fått en ny innbygger. :)

Edit: Ser play.com har gold edition for 185 kroner. Men den er temporarily out of stock.

Pass på å ikke gå i fella: kjøpe fra USA og få US versjon :p

Lenke til kommentar
Den linken sa meg meget lite...

Edit: Hvis du har kjøpt et gamecard for 60 dager, så får du nok ikke spillet nei :p

Åååh er det mulig?????? jaja samma faen, da slipper jeg å vente i noen dager på at "spillet" skal komme i posten. I morgen spurter jeg så fort jeg kan makte ned til spaceworld tenker jeg. Begynner å bli utolmodig på å spille :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...